Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 12:58:13
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Hoeveel dagen in Vancouver? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Hoeveel dagen in Vancouver?  (gelezen 724 keer)
Angie
Newbie
*

« Gepost op: 4 Februari 2007, 18:02:59 »

Hoi,

In 2006 is de Canada reis er toch niet van gekomen. Dit jaar maar weer eens opnieuw plannen Smiley
Wat ik van de ervaren Canada gangers wil weten: is 3 dagen Vancouver genoeg om -op je gemak- alle hotspots te zien?

Gr. Angie

Dit jaar dan een keer Canada?
Verelle
Newbie
*

The Great Outdoors

« Antwoord #1 Gepost op: 7 Februari 2007, 20:45:26 »

Ik denk het wel, al hoewel hoe langer je in een stad verblijft destemeer je gaat ontdekken, wij zijn er meerdere keren geweest maar altijd voor 1 of 2 dagen per keer. En eigenlijk hebben wij te weinig tijd genomen om alles te bekijken.

The Great Outdoors 2006
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Maart 2007, 19:02:30 »

Hallo Angie,

Als je 3 volledige dagen uitstrekt voor Vancouver ga je zeker de kans krijgen om de hotspots te zien en misschien zelfs nog wel wat andere dingen!

Veel succes ermee,

Groetjes,
Ann

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

dedas
Full Member

« Antwoord #3 Gepost op: 25 Maart 2007, 17:07:09 »

Hoeveel dagen zijn genoeg om Vancouver te zien?

drie?  NEE

zes?  Nee

tien?  Nee

Kortom, je kan niet lang genoeg in Vancouver blijven.
Angie
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 10 April 2007, 20:59:59 »

Hahaha, dank Dedas, das een duidelijk antwoord. Ik denk dat we gewoon met 3 beginnen en wellicht nog wat dingen voor een volgende keer bewaren.

Dit jaar dan een keer Canada?
driver
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 5 Augustus 2007, 00:14:17 »

Hoeveel dagen zijn genoeg om Vancouver te zien?

drie?  NEE

zes?  Nee

tien?  Nee

Kortom, je kan niet lang genoeg in Vancouver blijven.
ik ben er 1 dag geweest en een halve dag in Surrey en vondt het veel te druk overal  dus voor mij lang zat.

gr Driver
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #6 Gepost op: 6 Augustus 2007, 06:42:27 »

Hey Driver,

Jammer dat je er zo over denkt.  Maar, ieder heeft zijn gedacht en voor ene is Vancouver een geweldige ervaring en voor andere is het een minder goede ervaring.  Ja, het kan zeker wel druk zijn en ik zal ook niet zelf met de wagen Vancouver inrijden, veel te veel gedoe om een parkeer plaats te vinden.  Dus lekker de skytrain op om downtown te bezoeken.  Voor de rest zijn er heel wat leuke en schitterende plekken te zien een stukje buiten het centrum van Vancouver die goed te bereiken zijn met de wagen.  Ik denk dat je veel van die mooie plekjes gemist hebt, maarja je moet wel weten waar naartoe te gaan eens je in Vancouver bent. Ik woon hier ondertussen 7 jaar en ken heel wat prachtige plekjes waar vele toeristen niets van af weten. Wink

Mijn familie is in juni hier geweest en we zijn op die 16 dagen dat ze hier waren elke dag erop uitgeweest en meestal in de buurt van Vancouver gebleven en New Westminster (daar woon ik zelf, een stukje voorbij de Patullo Bridge die naar Surrey gaat).  We zijn op plaatsen geweest waar we helemaal alleen waren zonder dat er andere toeristen in de buurt waren. Mijn familie heeft er super van genoten en viel van de ene prachtige verrassing in de andere! Smiley  Je kan eens naar de foto's kijken als je wil: http://abadjura.myphotoalbum.com/albums.php

Ik vind in elk geval dat je gerust een week kan verprutsen in Vancouver en de nabije omgeving zonder dat je daarvoor een fortuin moet uitgeven aan attracties!

Vele groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

driver
Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: 6 Augustus 2007, 20:43:51 »

Hey Driver,

Jammer dat je er zo over denkt.  Maar, ieder heeft zijn gedacht en voor ene is Vancouver een geweldige ervaring en voor andere is het een minder goede ervaring.  Ja, het kan zeker wel druk zijn en ik zal ook niet zelf met de wagen Vancouver inrijden, veel te veel gedoe om een parkeer plaats te vinden.  Dus lekker de skytrain op om downtown te bezoeken.  Voor de rest zijn er heel wat leuke en schitterende plekken te zien een stukje buiten het centrum van Vancouver die goed te bereiken zijn met de wagen.  Ik denk dat je veel van die mooie plekjes gemist hebt, maarja je moet wel weten waar naartoe te gaan eens je in Vancouver bent. Ik woon hier ondertussen 7 jaar en ken heel wat prachtige plekjes waar vele toeristen niets van af weten. Wink

Mijn familie is in juni hier geweest en we zijn op die 16 dagen dat ze hier waren elke dag erop uitgeweest en meestal in de buurt van Vancouver gebleven en New Westminster (daar woon ik zelf, een stukje voorbij de Patullo Bridge die naar Surrey gaat).  We zijn op plaatsen geweest waar we helemaal alleen waren zonder dat er andere toeristen in de buurt waren. Mijn familie heeft er super van genoten en viel van de ene prachtige verrassing in de andere! Smiley  Je kan eens naar de foto's kijken als je wil: http://abadjura.myphotoalbum.com/albums.php

Ik vind in elk geval dat je gerust een week kan verprutsen in Vancouver en de nabije omgeving zonder dat je daarvoor een fortuin moet uitgeven aan attracties!

Vele groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley
Hoi Ann.

ik ben niet zo,n drukte en stedenmens.
ben al druk genoeg van mezelf.
in Nederland mijd ik de grote steden ook als het even kan.
wel in Stanleypark geweest en bij/langs het strand bij de universiteit dacht ik.
En vanaf Surrey ergens met de skytrain  naar het centrum geweest en uitgestapt bij ..ehhh...World trade Center ? bij het water ergens.
en we zijn op ...island geweest waar ook die bierbrouwerij zit een oud havengebied vlgs mij.

Maar....als ik terugga en weer in Vancouver kom mag jij me wel iets laten zien van het rustige gedeelte van Vancouver  Grin

gr Driver
« Laatste verandering: 6 Augustus 2007, 20:47:29 door driver » Gelogd
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Hoeveel dagen in Vancouver? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.