Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 12:59:28
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Vliegticket Calgary heen en Vancouver terug 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Vliegticket Calgary heen en Vancouver terug  (gelezen 664 keer)
ellenjoan
Newbie
*

Groetjes vanuit het warme Spanje

« Gepost op: 9 Februari 2007, 13:38:53 »

Hey, hoe en bij wie hebben jullie je vliegtickets gekocht ?

Ik ben op t net aan het kijken...worldticketcenter, vliegwinkel.nl,...
Wie heeft tips en info ? 

Dank bij voorbaat !   Wink

Eva

Angie
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 11 Februari 2007, 14:29:28 »

Hoi,
ben ook nog aan het zoeken. Rechtstreeks bij Martinair had het goedkoopste geweest, maar zij hebben de goedkope klasse al vol op de data dat wij willen. Dus gaan we toch eventueel via een touroperator boeken, aangezien zij onderhandelde touroperator tarieven hebben.

Dit jaar dan een keer Canada?
ellenjoan
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Februari 2007, 09:51:23 »

En weet je wat zo vreemd is...het is een stuk goedkoper om te vertrekken vanuit Brussel (dan via london of A'dam naar Calgary) dan een rechtstreekse vanuit A'dam of vanuit London...vreemd vind ik dat...

Momenteel goedkoopste voor mij via vliegwinkel.nl

Hans B
RV USA always wanted to experience the impossible, do it the American way. Go RVing.
Jr. Member
**

Gehele zomer 2008 TE HUUR

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Februari 2007, 10:33:29 »

Ik boek altijd via een reisburo.
De laatste jaren via Worldticketcenter, omdat ik deze als goedkoopste kon vinden.
Onze camper staat bij vrienden in Bozeman (MT USA) en aanbiedingen naar deze route zijn er niet.
Wij vliegen met Delta Airlines.
't Is altijd een lange dag met enkele oversteppen, maar dat is niet anders.
Onze buren gaan altijd naar de Pyreneeen en dat is ook niet alles twee volle dagen met de sleurhut achter de auto.

Hans.
dedas
Full Member

« Antwoord #4 Gepost op: 25 Maart 2007, 17:04:17 »

Air Transat is volgens mij het voordeligst. Ik boek rechtstreeks bij de maatschappij.

Wallie
ellenjoan
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 31 Maart 2007, 07:58:22 »

Ik ga met Air Canada. Was in mijn geval t goedkoopste en geboekt bij vliegwinkel...ook goedkoopste.

BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #6 Gepost op: 31 Maart 2007, 18:20:30 »

Mijn moeder komt in juni voor 3 weken deze richting uit en zij heeft een ticket op de kop kunnen tikken voor 535 euro met Martinair voor een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Vancouver.  Ik vond dat eigenlijk wel een zeer goede prijs voor die tijd van het jaar.  Nu weet ik niet of Martinair ook via Calgary vliegt, maar ik dacht van niet.

Ik denk dat je met Air Transat inderdaad het beste af bent, maar je hebt al geboekt via Air Canada en zoals je zegt, het was voor jou het goedkoopste...meer moet dat niet zijn!  Grin

Groetjes,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

ellenjoan
Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: 12 April 2007, 16:01:19 »

Martinair viel duurder uit voor ons en je verliest dan ook veel tijd met eerst 4 uur op trein van BXL-A'dam.
Nu vliegen we via Londen (uurtje) en hebben snelle connectie.
Ik moet wel de dag voordien naar België vliegen...
t stomme is dat Brussel-Londen-Calgary een pak goedkoper is dan een direct Londen-Calgary (zelfde vlucht, zelfde dag). t Zou te maken hebben met taksen van luchthaven van vertrek ofzo...

Angie
Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: 15 April 2007, 19:04:29 »

Hoi Ann,

535 euro voor een Martinair vlucht is inderdaad een mooie prijs. Ik kom in juni uit op 820 euro per stuk. Wordt waarschijnlijk dan toch de klm want die kost 654 euro.
Gr. Angie

Dit jaar dan een keer Canada?
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #9 Gepost op: 15 April 2007, 20:31:20 »

Hoi Angie,

Ja, dan zou ik ook met KLM gaan, dat is nog een degelijk tarief als je zolang wacht met boeken.  Dus, ik zou als ik jou was niet te lang meer wachten met boeken of dat tarief is ook weer verdwenen!  Mijn moeder heeft in januari al geboekt, vandaar dat zij zo'n goedkoop tarief kon krijgen.  Zo gaat het meestal met de luchtvaartmaatschappijen.  Ze hebben bijvoorbeeld 10 plaatsen aan 535 euro, eens die verkocht zijn dan hebben ze 10 plaatsen voor 580 euro en telkens als die plaatsen opgevuld zijn wordt het duurder natuurlijk.

Vanuit Vancouver heeft Martinair regelmatig nog last minute flights en wachten dan meestal tot enkele weken voor vertrek om te boeken omdat er altijd wel reklame is in de krant voor vrij goede prijzen met Martinair. 

Met KLM gaat het geen probleem zijn. De eerste keer als ik naar Vancouver kwam voor een vakantie heb ik met KLM gevlogen en vond het zeer goed.  Ik heb tot nu toe met KLM, Martinair, Air Transat and British Airways gevlogen voor vluchten tussen Vancouver en Amsterdam.  KLM en British Airways zijn het beste.

Veel geluk ermee en veel plezier nog met het voorbereiden van je trip!
Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Vliegticket Calgary heen en Vancouver terug « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.