Hoi Angie,
Ja, dan zou ik ook met KLM gaan, dat is nog een degelijk tarief als je zolang wacht met boeken. Dus, ik zou als ik jou was niet te lang meer wachten met boeken of dat tarief is ook weer verdwenen! Mijn moeder heeft in januari al geboekt, vandaar dat zij zo'n goedkoop tarief kon krijgen. Zo gaat het meestal met de luchtvaartmaatschappijen. Ze hebben bijvoorbeeld 10 plaatsen aan 535 euro, eens die verkocht zijn dan hebben ze 10 plaatsen voor 580 euro en telkens als die plaatsen opgevuld zijn wordt het duurder natuurlijk.
Vanuit Vancouver heeft Martinair regelmatig nog last minute flights en wachten dan meestal tot enkele weken voor vertrek om te boeken omdat er altijd wel reklame is in de krant voor vrij goede prijzen met Martinair.
Met KLM gaat het geen probleem zijn. De eerste keer als ik naar Vancouver kwam voor een vakantie heb ik met KLM gevlogen en vond het zeer goed. Ik heb tot nu toe met KLM, Martinair, Air Transat and British Airways gevlogen voor vluchten tussen Vancouver en Amsterdam. KLM en British Airways zijn het beste.
Veel geluk ermee en veel plezier nog met het voorbereiden van je trip!
Groetjes uit Vancouver,
Ann