Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:03:05
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Whalewatchingtour Vancouver ? Tofino ? 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Whalewatchingtour Vancouver ? Tofino ?  (gelezen 546 keer)
ellenjoan
Newbie
*

Groetjes vanuit het warme Spanje

« Gepost op: 9 Februari 2007, 13:40:52 »

Wie heeft aldaar een whalewatchingtour gemaakt ? Waar ? was het goed ?
Alle info is welkom !   Kiss

Dank 

Eva

Hans B
RV USA always wanted to experience the impossible, do it the American way. Go RVing.
Jr. Member
**

Gehele zomer 2008 TE HUUR

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Februari 2007, 10:27:57 »

In 2005 hebben wij een Whale watchtour gemaakt vanuit Ucluelet.
Niks mis met de tocht, maar walvissen zien in het zomerseizoen is toch een toevalstreffer.
Wij hebben 2 walvissen gezien.
Eentje op 250 meter afstand. De boten mogen tegenwoordig niet meer dichterbij komen.
Op de terugweg hadden wij het gelukt dat een walvis op ±25 meter van onze boot passeerde.
Al met al viel het tegen.
Natuurlijk is het niet zo als op een natuurdocumantaire zoals je op de tv ziet, maar wij hadden ons er toch wel veel meer van voorgesteld.

Sol
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Februari 2007, 13:19:27 »

Ik heb ook een walvistour in Ucluelet gemaakt. Wil je perse grey whales zien, of vindt je de killer whale ook goed? Dan kun je in Victoria ook bij  bv. http://www.princeofwhales.com/ Is wel een hele grote; in U. heb ik op een klein Zodiacje gevaren; was gaaf. Ik zie nu op de site dat ze ook in Vancouver een vestiging hebben en ook grey whales spotten...
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Whalewatchingtour Vancouver ? Tofino ? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.