Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:11:54
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Waar lekker slapen in ....Calgary, Vancouver, Jasper,...? Geef eigen ervaringen 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Auteur Topic: Waar lekker slapen in ....Calgary, Vancouver, Jasper,...? Geef eigen ervaringen  (gelezen 1309 keer)
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #15 Gepost op: 28 Juni 2007, 17:53:24 »

Hallo Franziska,

Sorry voor mijn late reactie...ik zie je antwoordt hier nu pas staan!  Roll Eyes  Dat is inderdaad dus wel toevallig...wat periode was dat dat je in Clearwater was.  Wij waren namelijk ook 3 jaar geleden daar (juli 2004).  Het was toen erg warm, maar heerlijk om in die omgeving te verblijven.  We hadden ook wel willen gaan raften, maar er bleef geen tijd meer voor over...jammer.  Maar ik denk wel dat we daar nog eens naartoe gaan, want dat Guesthouse was ons heel goed meegevallen en het zijn echt zo'n vriendelijke mensen!

En inderdaad...ik vind Golden of zelfs Field een hele goede uitvalsbasis.  Golden is het goedkoopste en van hieruit kan je gemakkelijk Yoho National Park bezoeken alsook de omgeving van Lake Louise en Bow Lake. In 2005 verbleven we ook in Golden in een prachtig log house waar die dame twee verdiepingen verhuurde.  Het jammere is dat ik ze niet meer op internet kan vinden en ik weet ook niet of ze het nog verhuurd. Wij waren de enige daar op het moment en die dame woonde daar dan ook in dat huis, maar boven ergens.  Ze wist dat wij op huwelijksreis waren en ze had in het appartement een mooie verse bos bloemen voor ons gezet!  Dat vond ik geweldig.   Grin  In Jasper is het ook nog goed te doen wat de prijzen betreft, vooral als je vroeg genoeg kan boeken!  Wij verbleven in de B R Guesthouse, vrij dicht bij het centrum van Jasper en daar betaalden wij $110 CAD voor 3 volwassenen per nacht en we hadden een volledige suite met 2 slaapkamers, keuken, badkamer en terras voor ons alleen.  Die prijs vond ik wel goed te doen.  Ik weet niet hoe het komt, maar al die plaatsen waar wij verbleven vind ik niet meer terug op internet  Angry...misschien heet het B&B nu wel anders? 

Groetjes,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #16 Gepost op: 28 Juni 2007, 20:19:12 »

Hallo Ann,
Wij waren in 2004 pas half september in Clearwater. Wij proberen namelijk zo mogelijk buiten het hoogseizoen met vakantie te gaan: meer rust, betere prijzen en in september meestal ook minder muskieten.
Golden schijnt trouwens dit jaar niet zo geschikt te zijn als uitvalsbasis voor Yoho NP. Op een Engelstalig forum heb ik gelezen, dat ze tussen Golden en Field met wegwerkzaamheden bezig zijn, wat tot flinke vertragingen kan leiden, omdat ze het verkeer afwisselend maar in een richting laten rijden.
Groetjes,
Franziska
Pagina's: 1 [2]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Waar lekker slapen in ....Calgary, Vancouver, Jasper,...? Geef eigen ervaringen « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.