Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:12:17
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Met KLM of Martinair naar Vancouver? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Met KLM of Martinair naar Vancouver?  (gelezen 818 keer)
Angie
Newbie
*

« Gepost op: 10 April 2007, 20:58:49 »

Hoi,
Iemand met voorkeur voor de KLM of Martinair? Ze vliegen allebei rechtstreeks naar Vancouver. Heb in het verleden met allebei naar andere bestemmingen gevlogen. Ben gewoon benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn?

Gr. Angie

Dit jaar dan een keer Canada?
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #1 Gepost op: 14 April 2007, 06:09:48 »

Ik vind beiden goed.  Heb ook met beiden al gevlogen van Brussel of Amsterdam naar Vancouver.  KLM heeft wat meer ruimte omdat het een lijn vlucht is, ze hebben meestal geen vertragingen en de service is goed.  Martinair wordt beschouwt als meer een charter vlucht en de been ruimte is ietsje minder, maar maakt niet echt veel verschil uit.  De service is goed, maar af en toe zijn er wel vertragingen.

Ik zou kiezen voor diegene die het goedkoopste is, dan kan je de rest van je geld aan de rest van de reis spenderen!  Grin

Veel plezier in Canada,
Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

Verelle
Newbie
*

The Great Outdoors

« Antwoord #2 Gepost op: 18 April 2007, 18:32:04 »

Een  keer of 5 naar Vancouver gevlogen, 4 x met KLM, 1 x met Martinair, ondanks dat we KLM hadden geboekt. We kregen op die vlucht een upgrade naar de Business Class, in vond de service en de ruimte minder dan in de Business Class van de KLM. Maar goed, we hadden niet echt te klagen, omdat we de upgrade gratis kregen. Maar er waren wel mensen aan boord, die er niet zo over te spreken waren dat de KLM een Martinair vliegtuig had ingezet, die vliegtuigen zijn gewoon wat kleiner.

Als ik moest kiezen zou ik voor KLM gaan, maar dat hangt natuurlijk ook van het prijsverschil af.

The Great Outdoors 2006
Angie
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 18 April 2007, 21:21:11 »

Hoi,
we hebben de tickets geboekt en het is KLM geworden. KLM had beste prijs uiteindelijk! Nu zijn we de route aan het plannen en kan de echte voorpret gaan beginnen! Vancouver en omgeving: here we come! ;-)

Gr. Angie

Dit jaar dan een keer Canada?
Kees
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 24 Augustus 2007, 06:51:03 »

Wij zijn op 7 aug met de KLM naar Toronto gevlogen, vluchtnummer KL0691, vertrek 1340 uur. Om 1100 uur waren we op Schiphol, keken op het scherm en zagen daar als vertrektijd 1355 uur. 

Bakje koffie en zo en toen weer op het scherm gekeken: KL0691 vertrek 1515 uur. Ik knipperde een keer met mijn ogen, keek weer en daar stond: KL0691 vertrek 1900 uur. Uiteindelijk konden we op 1830 uur boarden en 1945 uur waren we in de lucht. 

We zaten achterin de Jumbo, rij 63. Koptelefoonte werd uitgedeeld: geen muziek, ruis en ruis.
Al snel was een van de toiletten verstopt, bah, smeerboel.

Op 14 aug vlogen we Van Toronto terug, KL0692, vertrek 1805 uur. Bij incheckbalie kregen we te horen: 1 uur delay.
We vertrokken met 1,5 uur vertraging. Toestel was dezelfde als op de heenreis (de Nairobi) en nu zaten we op rij 65 en toen de koptelefoontjes werden uitgedeeld: rij 63 had nog steeds ruis.

Zijn natuurlijk maar heel kleine dingen maar 't valt wel op.

Service aan boord prima, personeel aardig en behulpzaam, niets mis mee.

Groet Kees
erwinl
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 24 Augustus 2007, 08:54:41 »

We zijn de eerste keer met Martinair naar Vancouver gevlogen. De tweede keer met Air Canada. Daar was de beenruimte beduidend beter dan bij Martinair. En dit jaar met KLM (welliswaar naar de VS) en ook daar heb je meer ruimte dan bij Martinair, al was de heenweg in een nieuwere Boeing 777 beter dan terug in een wat oudere 747.
ellenjoan
Newbie
*

Groetjes vanuit het warme Spanje

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Augustus 2007, 17:24:51 »

In 1989 met KLM, dit jaar met Air Canada...over beiden tevreden...volgende keer waarschijnlijk met Canadian Affair...zo goedkoop heb ik nog nooit gevlogen...

Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Met KLM of Martinair naar Vancouver? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.