Haha Eva

Jee, dat is alweer bijna 8 jaar geleden. Wel, het was eigenlijk via zo'n classifieds website die toen
www.classifieds2000.com heette. Chatten bestond in die tijd nog niet echt en daar kenden wij niets van. Daar kon je advertensie opzetten voor pen-pals, liefde, vrienden, enzovoort. Ik was eigenlijk opzoek naar wat leuke pen-pals om mee te e-mailen van over heel de wereld, niet met het gedacht om een lief te vinden...hehe. Er waren enkele leuke dames en heren die reageerden waaronder Michael (mijn man). Ik heb met verschillende van hen een paar e-mails uitgewisseld wat heel plezant was. Daar waren er bij van Australie, Nieuw-Zeeland, Belgie, Nederland en Canada. Om 1 of andere reden klikte het enorm goed tussen Michael en mezelf, ik vond zijn e-mails altijd erg boeiend. Al vlug merkte we dat dit wederzijds was en wilde hij me graag eens bellen. Dus ja, doe maar hoor.

Wel, via de telefoon klikte het nog beter en we lieten dan zeker merken in onze gesprekken. Michael vond dat hij gevoelens voor me begon te hebben (we hadden elkaar ook al foto's gestuurd) en had nog 3 weken verlof. Hij stelde voor of hij mij in Belgie mocht komen bezoeken om te zien of er iets tussen ons kon bloeien?
Hij kwam dus voor 3 weken naar Belgie en we hadden ons voor genomen dat we er het beste van gingen maken, of het nu klikte of niet. Ja wow, toen hij uit de gate wandelde in het vliegtuig was het onmiddellijk raak...de vonk sloeg erg hard over!

Het klikte dus enorm goed en hij viel erg goed in de smaak bij mijn ouders, wat ook altijd positief is. Ik ben dan eens naar Vancouver gekomen om te zien hoe ik het hier vond en heb dan besloten dat ik de stap zou zetten aangezien ik nog bij mijn ouders woonde, mijn job contract liep na een paar maanden af en ik kon al vrij goed Engels. Michael had zijn eigen woonst, een auto, dezelfde job voor 10 jaar en geen kennis van Vlaams. Vrij kort erna ben ik voorgoed verhuisd en heb het enorm naar mijn zin! Ik wil hier niet meer weg!
Als je mijn hele verhaal wil lezen dan kan je dat doen op:
Voor de Nederlandse Versie - de updates van ons leventje gaan maar tot 2004, maar het hele verhaal staat er wel op:
http://www.angelfire.com/ak4/MijnWareLiefde/Anneke.htmlVoor de Engelse Versie - een update van het hele verhaal en updates tot Augustus 2005:
http://www.angelfire.com/ak4/MyCanadianLove/Ann.htmlVele groetjes,
Ann