Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:28:46
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Waar zijn de beheerders van dit forum? 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2]
Auteur Topic: Waar zijn de beheerders van dit forum?  (gelezen 3160 keer)
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #15 Gepost op: 10 Oktober 2008, 20:24:15 »

Klopt, maar september, oktober en november zijn altijd al maanden geweest dat het iets terugzakt. Verder komt Canada ook vaak ter sprake op het Amerika forum, alhoewel dat na verloop van tijd wel zal veranderen als dit forum bekender is.

Ik zou zeggen, snij nieuwe onderwerpen aan, post ze en discussiëer erover. Er zijn mensen op dit forum die zelfs het voorrecht hebben in Canada te mogen wonen en die hier ook specifieke 'inside' informatie posten. Er staat dus genoeg waardevolle informatie op het forum en dit wordt nog steeds aangevuld met nieuwe ervaringen en kennis.

Gr. Pieter
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #16 Gepost op: 21 Oktober 2008, 16:23:32 »

Hoi!
Ik ben hier net nieuw en lees dit bericht. Ik ga over 3 maanden voor een half jaar naar Canada; Als jullie nog beheerders/moderators nodig hebben, stuur me even een PM! Ik ben regelmatig online en heb ruime ervaring met het beheren van websites/forums, ik zit in de IT sector en heb sites met ruim 10 duizend unieke pageviews per dag(!) onder mijn hoede gehad.

Als het tenminste nodig is  Smiley

Je bent Global Moderator. Succes ermee en voor vragen sta ik altijd open! Smiley

Gr. Pieter
RNA
Global Moderator
Newbie

« Antwoord #17 Gepost op: 22 Oktober 2008, 12:23:57 »

Ik was dit bericht bijna alweer vergeten  Lips Sealed
Nu nog wat drukker maken!
Pagina's: 1 [2]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Waar zijn de beheerders van dit forum? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.