Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:29:09
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  Reisverhalen  |  Reisverslag Canada Amerika 2003 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Reisverslag Canada Amerika 2003  (gelezen 1645 keer)
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Gepost op: 4 Januari 2006, 23:05:41 »

Op mijn website www.usa-reizen.com staat onder 2003 een verslag van mijn reis door Canada. O.a. heb ik Banff NP, Jasper NP en Edmonton bezocht (en natuurlijk de grootste mall)

Veel leesplezier!

Groeten,

Ronald
Angie
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 7 Mei 2006, 19:09:49 »

Hoi Ronald,

Ik heb het Canada gedeelte gelezen van je reis in 2003. Supermooi en ook handig met die afstanden en de hoteltips en gewoon erg leuk om te lezen!
Op naar meer reisverslagen!

Gr. Angela

Dit jaar dan een keer Canada?
Harold
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 31 Augustus 2006, 09:55:31 »

Ronald, wat een super site man, geweldig gedaan. Ik ben erg jaloers, wil zelf ook graag zoiets bijhouden maar helaas het ontbreekt me aan de kennis, ik heb wel Frontpage maar geen beschrijving etc hoe het te gebruiken, handig he!!

Ik ga, samen met mijn vrouw, volgend jaar juni voor de 4e keer naar USA en voor de 2e keer gecombineerd met Canada. Dan voor het eerst naar de West kant van Canada. Een hoop plaatsen die we gaan aandoen komen voor in je reisverslagen en kan dan wat indrukken op doen.

Veel plezier met je komende reis!!
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Reisverhalen  |  Reisverslag Canada Amerika 2003 « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.