Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:29:56
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Petjes van de Cannucks. Waar te koop? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Petjes van de Cannucks. Waar te koop?  (gelezen 931 keer)
fraenziott
Sr. Member

« Gepost op: 2 Juli 2007, 23:46:33 »

Hallo allemaal,
Voor de kinderen van een collega moeten wij altijd petjes van Canadese hockeyclubs regelen. Vorige keer hebben we hun petjes van de Calgary Flames meegenomen. Dit jaar komen we in Vancouver en wouden hun petjes van de Cannucks kopen. Weet iemand toevallig, waar in Vancouver ik deze het beste kan kopen?
Alvast bedankt. Groetjes,
Franziska
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Juli 2007, 05:45:58 »

Hallo Franziska,

Als je in Vancouver bent kan je zeker eens kijken in Gastown, daar heb je heel veel souvenir winkeltjes en daar vind je ook wel Canucks items.  Ik ben enkel niet zeker of ze daar ook petjes verkopen.  Maar als je daar dan toch bent, zou ik zeker eens kijken!

Als je met 100% zekerheid de officiele Canuck gear wil, dan stel ik je voor om naar officiele Canuck winkel te gaan die zich bevindt in de General Motors Place (GM Place) in het centrum van Vancouver.  Deze winkel heet Authentix en je vindt deze bij Gate 6 van de GM Place (op de hoek van Abbott Street and Pacific Boulevard) en deze is open elke dag van dinsdag tot zaterdag van 10:00am tot 4:30pm.  Je kan al eens kijken op hun website:  http://www.canucks.com/subpage.asp?sectionID=292

Vele groetjes uit Vancouver,
Ann  Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 3 Juli 2007, 16:42:42 »

Beste Ann,
Hartstikke bedankt voor de gedetailleerde informatie over de winkel van de Canucks. Ik zal het adres meenemen, als we in september naar Vancouver komen. We zullen er vast in slagen om ergens twee petjes te vinden.
Trouwens heb ik gisteren eindelijk een keer uitgebreid de tijd genomen, om jouw liefdesverhaal te lezen. Veel dingen lieten mij aan mijn eigen verhaal denken en ik kan daarom heel goed met je mee voelen. Met name hoe lastig het soms is, als je lief honderde of in jouw geval duizende kilometers van je verwijderd is. Maar ook hoe het voelt, zo ver van jouw familie en vrienden te leven. Ik kan me goed voorstellen hoe moeilijk het voor jouw geweest moet zijn, toen je vader eerst een ongeval kreeg en vervolgens zo onverwacht overleed. In zulke momenten ben je wel erg ver bij je familie vandaan, ook al zijn er nog zo veel communicatiemiddelen tegenwoordig. Datzelfde geldt trouwens ook voor heugelijke gebeurtenissen. Ik vind het jammer, dat ik mijn nichtje en neefje niet vaker kan zien. Nu gaan wij wel twee a drie keer per jaar op familiebezoek in Zwitserland, maar toch zijn ze elke keer dat we weer komen weer een heel stuk gegroeid en heel erg veranderd. Voor jou moet dat nog erger zijn, tenslotte kun je vanuit Canada geen drie keer per jaar naar België vliegen. Toch heb ik net als jij geen spijt van mijn beslissing bij mijn vriend (nu echtgenoot) te gaan wonen.
Groetjes,
Franziska
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Petjes van de Cannucks. Waar te koop? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.