Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 11:57:23
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Re: Dood 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Re: Dood  (gelezen 1400 keer)
scholte
Newbie
*

« Gepost op: 5 Augustus 2007, 18:50:31 »

wie kan mij vertellen bij wie ik het beste terrecht kan voor emigratie naar Canada.(welk bureau)?
en wat de kosten zijn of kunnen zijn,en waar moet ik rekening mee houden?
ik heb veel family in Canada (Vancouver island).
ik heb contact met "migration bureau" īn amsterdam maar zijn er meer en zijn er info bijeenkomsten?
ik hoor graag meer.
je kan mij ook maillen (jjscholte@scarlet.nl).

hans
ellenjoan
Newbie
*

Groetjes vanuit het warme Spanje

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Augustus 2007, 22:32:15 »

Kijkl eens op t CIC...geen reden om met een bureau te werken...dat kost veel geld zonder noodzaak...investeer een beetje tijd en lees op t cic en je kan alles zelf invullen.

veel succes !

ik kan je echt geen bureau aanraden...zoveel geld bahhhhhhhh

Dutchie635
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 2 Januari 2008, 18:42:55 »

Zie hieronder
« Laatste verandering: 20 Mei 2008, 16:08:36 door Dutchie635 » Gelogd
Dutchie635
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 20 Mei 2008, 16:05:36 »

Volgens mij rekenen die lui ongeveer 10 tot 15 % van de totaal geschatte kosten die je moet maken en die zij (wellicht terecht) zeer ruim nemen. Met een beetje dikke duim denk ik dat je op zo'n 3.000 tot 5.000 euro moet rekenen voor de totale handling. Je kunt natuurlijk altijd een vrijblijvende offerte opvragen.
Verder denk ik dat met de hoeveelheid informatie die beschikbaar is op internet, in boeken etc etc,  je het ook zelf afkunt. Gewoon eens een paar keer goed voor moet gaan zitten en iets van een eigen draaiboek in elkaar zetten (althans, zo doe ik het).

Let er tenslotte op dat zo'n bureau aangesloten moet zijn bij het Canadian Society of Immigration Consultants (CSIC).
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Re: Dood « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.