Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:09:18
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Algemeen  |  Websites Links  |  Prachtig nieuw te bouwen Post and Beam huis op 20-200 ha 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Prachtig nieuw te bouwen Post and Beam huis op 20-200 ha  (gelezen 1046 keer)
lumberkees
Newbie
*

« Gepost op: 17 September 2007, 17:31:04 »

Gedroomd van een prachtig post and beam huis in je eigen bos?
Zie mijn website "www.canadadream.nl"

Kees
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 18 September 2007, 16:13:40 »

Hallo Kees,

Allereerst welkom op het Canada forum!

Ik heb je website eens bekeken en moet zeggen dat als je vrij in de natuur wilt wonen dit echt wel een mooi gebied is. Het doet me sterk denken aan Maine in de USA. Wat ik me nu afvraag is:
Stel je koopt een huis met grond, de koop is rond en je wil de rest van je leven daar gaan wonen, hoe zit het dan met een verblijfsvergunning? Of moet je het meer zien als een 'vakantiewoning' waar je je niet permanent mag vestigen?

Gr. Pieter
nancieke
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 5 Maart 2008, 14:05:48 »

Hallo Kees,

Dat zou ik ook wel willen weten of dit zomaar lukraak gaat.
groetjes Nancy Smiley
dedas
Full Member

« Antwoord #3 Gepost op: 5 Maart 2008, 17:22:05 »

Een aantal jaar geleden ben ik daarmee bezig geweest.  Ik heb toen uitgebreid georiënteerd op de mogelijkheden.
Het kopen van een (vakantie-)huis is geen enkel probleem, mits je geen hypotheek nodig hebt.  Wellicht zijn er wel
mogelijkheden een hypotheek te krijgen, maar die heb ik niet nader onderzocht. Je zou er zelfs "permanent" kunnen
wonen, zolang je maar iedere drie maanden "even" heen-en weer vliegt.  Dat, en toch ook de afstand hebben mij
er van af doen zien. Uiteindelijk is het Zweden geworden. Toch wat dichterbij en daar is het ook héél mooi. Bovendien
is Zweden, ondanks zijn uitzonderingspositie op velerlei gebied, wel een "Schengen-land" en is een langer  verblijf
dus geen probleem.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Websites Links  |  Prachtig nieuw te bouwen Post and Beam huis op 20-200 ha « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.