Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:46:08
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Cultuurverschillen overwinnen 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Cultuurverschillen overwinnen  (gelezen 754 keer)
josfort
Newbie
*

« Gepost op: 11 December 2007, 14:03:13 »

Hallo,

Ik ben Jos Steenbergen, 23 jaar, student aan de Christelijke Agrarische Hogeschool in Dronten en tevens lid van dit forum. Ik heb hier al eens eerder een aantal vragen gesteld.
 Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeropdracht:
Cultuurverschillen overwinnen: welke strategie moet men volgen om tot een succesvolle integratie te komen in Canada en de Verenigde Staten
Als onderdeel van mijn afstudeeropdracht doe ik een onderzoek onder emigranten/expats/Nederlanders in het buitenland. Dit praktijkonderzoek doe ik onder andere via een korte anonieme online enquete ( http://www.csbtroost.nl/quask/cultuurverschillen_overwinnen.htm ). De praktijkresultaten worden gekoppeld aan de theorie om vervolgens een strategisch plan te schrijven voor de emigrant; hoe men het beste kan handelen om tot een goede integratie te komen op sociaal gebied.De enquête wordt anoniem ingevuld; er worden geen persoonlijke adres gegevens of iets dergelijks gevraagd.
De tijd die u kwijt zult zijn met het invullen van deze 24 meerkeuze vragen,
waaruit deze vragenlijst bestaat, zal tussen de 5 en 10 minuten zijn.

Ik hoop dat U de enquête wilt invullen!

Bij voorbaat dank,

Jos Steenbergen

http://www.csbtroost.nl/quask/cultuurverschillen_overwinnen.htm
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 11 December 2007, 17:12:13 »

Hoi, welkom op het forum! Hopelijk krijg je veel reacties van mensen die geëmigreerd zijn. Ben zelf wel benieuwd naar de resultaten... Kun je je onderzoeksresultaten tzt hier online zetten?? Hiermee help je denk ik wel de potentiële emigranten die hier rondzwermen!!! Smiley

Succes en groeten,

Pieter
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Cultuurverschillen overwinnen « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.