Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:47:07
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Rapport weg 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Rapport weg  (gelezen 971 keer)
Richie
Newbie
*

« Gepost op: 26 December 2007, 01:52:05 »

Hallo iedereen ,wie kan mij verder helpen . Ik moest in 1981 met mijn ouders naar Duitsland verhuizen.
7 jaar geleden ben ik met mijn familie nog een keer verhuist. Nu willen we naar Canada Emigreren maar ik vind
nergens mij papieren van school (rapporten e.d.).Weet misschien iemand van jullie aan wie ik me daar wenden
moet. 
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 26 December 2007, 19:31:22 »

Kijk eens op http://www.ib-groep.nl/particulier/Informatie/Diploma_kwijt/s10_diploma_kwijt.asp

Als je diploma's in Duitsland hebt behaald kan ik je niet verder helpen. Wat ook nog een mogelijkheid is is om bij 'oude' werkgevers je papieren op te vragen daar zij vaak kopieën van je diploma's hebben toen je daar in dienst kwam.

Succes verder en veel plezier op het forum hier!!

Gr. Pieter
John
Jr. Member
**

You're welcome in Powell River, BC.

« Antwoord #2 Gepost op: 27 December 2007, 19:42:48 »

Hoi Richie,

misschien in de archieven van desbetreffende scholen en / of opleidingsinstituten?
Je staat er soms versteld van wat er allemaal bewaart blijft.

Succes,

John.
Richie
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 29 December 2007, 00:17:53 »

Bedankt John en Pieter ik zal het eerst eens bij de oude scholen proberen (als die er nog zijn),en dan kijk ik
of ze mij bij de ib-groep verder kunnen helpen.
In ieder geval bedankt voor jullie tips.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Rapport weg « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.