Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 13:59:26
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Papier industrie 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Papier industrie  (gelezen 965 keer)
nancieke
Newbie
*

« Gepost op: 3 Maart 2008, 16:43:42 »

Beste,

Weet er iemand waar in Canada een papier industrie is.Als coloriste die voornamelijk in de papierindustrie werkt, heel belangrijk om te weten.
Alvast bedankt
groetjes Nancy Wink
« Laatste verandering: 3 Maart 2008, 16:45:25 door nancieke » Gelogd
dedas
Full Member

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Maart 2008, 16:57:08 »

Hej Nancy,

Paper of pulp mills vind je verspreid door heel Canada.  Overal waar hout gewonnen wordt staan deze fabrieken.

De makkelijkste manier om ze te lokaliseren is, denk ik, paper/pulp mills googlen op www.google.ca

Groet,
Wallie.
nancieke
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 3 Maart 2008, 19:19:06 »

Hallo Wallie, bedankt voor je reactie...Maar ik heb mijn vraag toch wel wat slecht geformuleerd. Undecided.
Ik wou infeite weten of er veel papierdrukkerijen zijn die behangpapier bedrukken ?
Waar die ongeveer gelegen zijn...ik bedoel, is er een specifieke provincie waar er daar veel bedrijven van zijn.
Groetjes Nancy Cheesy
dedas
Full Member

« Antwoord #3 Gepost op: 3 Maart 2008, 20:08:41 »

Grin Grin Grin Jij wilt iets meer te weten komen over behang in Canada en ik stuur je naar de papierfabriek Grin Cheesy

Ik geloof niet, dat er één specifieke provincie of regio is voor deze industrie. Ik weet wel, dat
Canadezen gek zijn op behang. De industrie zal dus ook wel door het gehele land gevestigd zijn.

Kijk eens op   www.rollout.ca     misschien dat je daar iets meer te weten komt hierover.

Succes.

Groet,
Wallie Cool
nancieke
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 4 Maart 2008, 14:35:11 »

Hallo Wallie,

Bedankt voor de info.Ik ga dat hier ergens goed noteren zodat ik dat zeker niet verlies.
groetjes Nancy
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Papier industrie « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.