Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:07:33
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  Oost Canada  |  Nova scotia en New Brunswick... 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Nova scotia en New Brunswick...  (gelezen 1105 keer)
nancieke
Newbie
*

« Gepost op: 6 Maart 2008, 16:14:47 »

Zijn er Vlamingen en Nederlanders die in deze provincies wonen?
Zo ja, hoe bevalt het leven in deze provincies.
Alvast bedankt.
Groetjes Nancy Roll Eyes
Flakkie
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 15 Maart 2008, 20:59:24 »

Dat zou ik dus ook wel eens willen weten. Hoe bevalt het daar, de meevaller en vooral ook de tegenvallers.
Ben dit jaar naar de emigratie beurs geweest en heb daar gesproken met een afgevaardigde van de provincie Nova Scotia, ik heb ook inmiddels een email gestuurd.
Ben erg snel terug gemailt en hij gaat nupraten met wat mensen hoe ik het beste een emigratie en een baan zou kunnen aanpakken.
Maargoed achterdochtig ben ik nou eenmaal een beetje en vaak zal het allemaal wel wat mooier afgespiegelt worden dan de werkelijkheid is.
graag dus een mening van een emigrant hierover .
Alvast bedankt

Gr.
F
dedas
Full Member

« Antwoord #2 Gepost op: 15 Maart 2008, 21:44:21 »

Hej Nancy en Flakkie,

Dit forum telt momenteel 186 leden. Zo groot is de kans dus niet, dat je hier over dit
specifieke onderwerp veel informatie zult vinden.
Je zou het eens kunnen proberen via;    www.411.ca
Hier kun je op provincie zoeken.  Toets b.v. je eigen familienaam, of die van aanverwanten, aangetrouwden,
vrienden, kennissen, bekenden, onbekende Belgische/Nederlandse namen, in en dan komt daar
vast wel iets uit te voorschijn, waar je eventueel mee verder kunt.

Groet,
Wallie.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Oost Canada  |  Nova scotia en New Brunswick... « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.