Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:02:45
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  Emigreren naar Ontario: London, Kitchener, Toronto 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Emigreren naar Ontario: London, Kitchener, Toronto  (gelezen 852 keer)
ed91s
Newbie
*

« Gepost op: 10 Maart 2008, 16:14:07 »

Hallo,
Mijn vrouw en ik staat in het begin van een groot avontuur, we willen emigreren naar Canada.
We zijn nu zelf drie keer op vakantie geweest in Canada en zijn verliefd geworden op de Provincie Ontario.

Zijn er hier misschien mensen die ons voor zijn geweest in het nemen van "de grote stap"?
Graag willen we dus in contact komen met mensen die het al hebben gedaan of er ook mee bezig zijn, om zo de nodige ervaring uit te wisselen en het proces eventueel te versnellen.
We hebben er in ieder geval 4 jaar voor uitgetrokken, er moet tenslotte heel veel geregeld worden.

Dus als je dit leest en je kunt ons van dienst zijn....be our guest  Grin !

Vriendelijke groet,

Ed & Ky Slomp
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Maart 2008, 16:52:26 »

Hoi Ed en Ky,

Welkom op het forum! Mijn eerste ontmoeting met Noord Amerika was ook omgeving Toronto en ik heb er ook diverse familieleden wonen (zij zijn daar als Canadezen geboren) en ik zou me in dat gebied ook zeer thuisvoelen. Hopelijk zijn er mensen hier die die stap al genomen hebben waar je dan de nodige informatie van kunt krijgen.

De enige hulp die ik kan geven is de links naar deze websites:
http://www.immigratingtocanada.com/immigration_provincial_ontario.html
http://www.cic.gc.ca/english/immigrate/skilled/assess/index.asp

Succes!

Gr. Pieter
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  Emigreren naar Ontario: London, Kitchener, Toronto « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.