Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 17:47:24
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Immigratie  |  werk gezocht/aangeboden in Canada  |  Zoek werk als vrachtwagen chauffeur of als elektricien 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Zoek werk als vrachtwagen chauffeur of als elektricien  (gelezen 1562 keer)
Nicole
Newbie
*

« Gepost op: 20 Maart 2008, 13:55:32 »

Hallo,
Graag had ik wat meer informatie gekregen over vacatures in Canada. Ik heb een Belgisch rijbewijs om met een vrachtwagen te rijden en een diploma van elekricien. In welk beroep maak ik het meeste kans om zeker aan werk te geraken.
Groetjes Nicole

PS: Ik doe deze aanvraag in naam van een goede vriend
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 6 April 2008, 08:57:18 »

Hallo,
Graag had ik wat meer informatie gekregen over vacatures in Canada. Ik heb een Belgisch rijbewijs om met een vrachtwagen te rijden en een diploma van elekricien. In welk beroep maak ik het meeste kans om zeker aan werk te geraken.
Groetjes Nicole

PS: Ik doe deze aanvraag in naam van een goede vriend

Hallo Nicole,

Volgens mij maak hij de meeste kans als vrachtwagen chauffeur! Ik was laatste op de emigratiebeurs in maart en zag daar een Canadees bedrijf staan die graag chauffeurs wilde hebben! Ik kan je evt. het adres geven als je wilt.  Wink

Groet,

Ronald
 Smiley
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  werk gezocht/aangeboden in Canada  |  Zoek werk als vrachtwagen chauffeur of als elektricien « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.