Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:02:25
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Algemeen  |  Websites Links  |  Rondje West Canada, een 5 weekse camperreis Grandioos!! 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Rondje West Canada, een 5 weekse camperreis Grandioos!!  (gelezen 2719 keer)
tdv
Newbie
*

« Gepost op: 18 April 2008, 19:45:47 »

Rondje West Canada

Je vindt er videofilmpjes, reisverslagen, foto's informatie en nog veel meer over een 5 weekse camperreis door de West Canadese provincies BC en Alberta.

Ga of wil je die kant op? Neem dan zeker eens een kijkje!!

http://communities.zeelandnet.nl/data/canada_travelers/index.php?page=1

Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 18 April 2008, 19:55:58 »

Allereerst welkom op het forum!

Ik heb een tijdje op jullie site zitten kijken en lezen en moet zeggen dat jullie echt een schitterende rondreis hebben gemaakt. Midden in de zomer is het daar ook het lekkerste weer en dat is ook wel aan de foto's te zien! Zijn jullie van plan om nog vaker naar Canada te reizen??! Ik kan me voorstellen dat het een verslaving wordt..... Smiley

Gr. Pieter
tdv
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 18 April 2008, 20:55:13 »

Hallo Pieter,

Bedankt voor je berichtje!
Het was een reis om nooit te vergeten en die we ook iedereen kunnen aanraden!! Vandaar dat de site, ondanks dat het nu bijna een jaar geleden is nog steeds springlevend is.
We hebben idd uitzonderlijk mooi weer gehad. Alleen een paar dagen minder halverwege The Icefieds Parkway en rond Wells Gray Park was het ook een dag of wat minder. En dat mooie weer maakt je vakantie dubbel zo mooi!
Wat mij betreft wil ik absoluut vaker terug naar Canada. De rust, de weidsheid, het vriendelijke, behulpzame volk. Het heeft een aantrekkingskracht op me. Hoewel mijn vrouw er ook erg van genoten heeft, heeft zij die behoefte minder en de kinderen hadden het na een week of 3 wel gezien maar nu ze af en toe beelden en foto's terug zien, zouden  ze er graag nog een keer terug naar toe gaan.

Ik heb mijn berichtje hier onder een paar verschillende rubrieken gezet. Ik hoop dat dat geen probleem is? Anders verwijder je ze maar. Ik heb dit gedaan omdat mensen vaak op zoek zijn naar zeer specifieke informatie en de rest overslaan. Mijn site past wat dat betreft onder meerdere rubrieken.

Greetzz
Toon
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 19 April 2008, 08:59:36 »

Hallo Toon,

Toen ik die foto's zag kwamen de mooie herinneringen van dat gebied bij mij ook weer naar boven. Leuk om te zien dat de Calgary Tower ook een glazen vloer heeft, heb ik nooit geweten. Over een jaartje of wat woon ik in New Jersey in de USA en hoop dan regelmatig vakanties in de omgeving van Vancouver/Seattle te kunnen doorbrengen.

De andere berichtjes die je gepost hebt heb ik laten staan maar 2 ervan zijn gesloten zodat we niet min of meer 4 dezelfde 'threads' krijgen. Die onder 'Reisverhalen' heb ik wel open laten staan. Hopelijk kun je met je reiservaring ook nog mensen op dit forum helpen met hun vragen!!

Gr. Pieter
Bonanza
Jr. Member
**

skypename Bonanza-NL

« Antwoord #4 Gepost op: 20 April 2008, 11:01:53 »

Toon,

Wat een schitterende site.
Ik hoef je vast niet te vertellen wat er door een mens heen gaat als hij zulke mooie reisverhalen aan het lezen is.
( kriebels, kriebels, kriebels, kriebels, kriebels )
Volgens mij is het gewoon een besmettelijke ziekte waar je nooit meer vanaf komt.
Waar haal je de tijd (en energie) vandaan?
Wij hebben (4 weken west-USA) gereist met een C30, ideaal ( we waren al eerder 2x in Ontario geweest )
Ook onze kids (toen 15 & 19 ) hadden na een paar weken sommige dingen ( waar wij natuurlijk weer riepen oh kijk daar eens ) wel gezien en bleven in hun boek verdiept.
Hoe langer het geleden is dat we geweest zijn des te meer kijken ze er positief op terug.
Ze hebben er meer van genoten (en onthouden ) dan wij toen dachten.

Wij hebben er voor gekozen om 3 albums te maken via www.albumprinter.nl
Ideaal om dat je een boek makkelijk pakt en nooit geen foto's meer kwijt raakt.

Gr. Bonanza  Smiley

leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst.
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #5 Gepost op: 21 April 2008, 22:15:04 »

Hoi Toon,

Prachtige website met schitterende foto's en prachtige filmpjes...echt om van te genieten!  Er staan ook heel veel nuttige tips op voor diegene die nog op vakantie willen gaan.  Dank je wel om dit met ons te delen!

Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

Joeyke
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 25 Januari 2010, 00:15:09 »

waw! Wat een prachtige site!! Ik heb hier pagina's volgeschreven over wat ik zeker moet gezien hebben!!!
Jullie hebben veel wildlife gezien
en dat hook-up ding valt goed mee precies :-)

Ik heb er echt van genoten. Jullie hebben er erg veel werk in gestoken!!!
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Websites Links  |  Rondje West Canada, een 5 weekse camperreis Grandioos!! « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.