Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
4 Februari 2012, 11:05:59
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  immigratie 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: immigratie  (gelezen 791 keer)
nancieke
Newbie
*

« Gepost op: 20 Mei 2008, 19:30:34 »

Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje , voornamelijk aan de Belgische bezoekers hier .Kan er me iemand helpen ivm  het punten systeem op de immigratietest.Tellen de jaren kleuterschool mee of niet? ???Hoe zit het met het middelbaar onderwijs hier en in Canada?is dat hetzelfde als hier of niet..graag wat hulp aub, zodat ik weet of ik genoeg punten heb.
thanx
 Smiley.
groetjes Nancieke.

ps: ik heb 3 jaar kleuterschool, 6 jaar lager onderwijs en 6 jaar middelbaar.
« Laatste verandering: 21 Mei 2008, 10:04:39 door nancieke » Gelogd
Dutchie635
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 5 Juni 2008, 15:51:39 »

In Nederland is het tegenwoordig zo dat de vroegere kleuterschool bij de lagere school is getrokken. Kinderen vanaf 4 jaar komen nu in groep 1 en de lagere- of basisschool loopt nu door tot en met groep 8. Volgens mij is dit de equivalent van de overzeese Elementary School en zou je dus de jaren kleuteronderwijs mee mogen tellen. Echt zeker weten doe ik dit niet.
Middelbaar onderwijs is weer de equivalent van Secondary of High School.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  immigratie « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.