Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 14:13:49
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  CN Tower 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: CN Tower  (gelezen 1768 keer)
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Gepost op: 7 Januari 2006, 13:07:14 »

Wie is in Toronto wel eens in de CN Tower geweest? Ze hebben op ongeveer 350 meter hoogte een stukje glazen vloer waar je op kunt gaan staan en dan zo de diepte in kijkt!! Je ziet iedereen er heel voorzichtig een eerste stap op zetten.......

Ik zal binnenkort een foto hiervan plaatsen!
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Januari 2006, 00:00:08 »

Wie is in Toronto wel eens in de CN Tower geweest? Ze hebben op ongeveer 350 meter hoogte een stukje glazen vloer waar je op kunt gaan staan en dan zo de diepte in kijkt!! Je ziet iedereen er heel voorzichtig een eerste stap op zetten.......

Ik zal binnenkort een foto hiervan plaatsen!

Ja, Pieter.
Ik ben er geweest! Erg indrukwekkend deze tower omdat hij zo super hoog is. Vooral skydeck is super en zeker de glazen vloer...

Ronald
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 8 Januari 2006, 13:48:54 »

anneleen
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Januari 2006, 19:51:20 »

ja wij zijn afgelopen zomer op de cn tower geweest en hebben gezien ook op de glazen vloer gestaan, was heel apart, zo hoog.
Bonanza
Jr. Member
**

skypename Bonanza-NL

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Juni 2006, 20:08:45 »

Mooi plekje voor mijn hoogte vrees Tongue

leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst.
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #5 Gepost op: 29 Juni 2006, 20:27:07 »

Misschien raak je je hoogtevrees hier wel kwijt.......

Not Smiley
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #6 Gepost op: 1 Juli 2006, 10:41:55 »

Dat is ook al geen plekkie voor mij, zie ik  Wink ik heb al hoogtevrees op een keukentrappie..
bartvb
Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: 25 Augustus 2006, 03:56:05 »

Dat is ook al geen plekkie voor mij, zie ik  Wink ik heb al hoogtevrees op een keukentrappie..

Iedereen staat te trillen op zijn/haar beentjes, de eerste keer. Die schrik is echter tijdelijk en op een bepaald moment wandel je erover alsof het niets is.

bartvb
Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: 25 Augustus 2006, 04:27:50 »

Dit vergat ik nog. Als je dan toch in de toren bent, ga dan zeker ook nog naar de Skypod, honderd meter hoger. Het verschil is echt groot. Bovendien doe je dit soort uitstap in principe maar 1 keer in je leven (behalve als je hier woont, dan ga je nooit ^_^) en het is veel leuker te kunnen zeggen dat je helemaal boven bent geweest dan te moeten zeggen dat je 'bijna' helemaal boven bent geweest. Het is ongeveer 7duizend kilometer van Amsterdam naar Toronto. Doro die laatste honderd meter mag je je dus niet laten afschrikken.

Groetjes vanuit 060824-2327 19C Toronto
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #9 Gepost op: 28 Augustus 2006, 21:18:59 »

Ik ben al 2 keer bovenin het restaurant geweest, maar nog nooit in de skypod. Je moet daar beneden al kaartjes voor kopen, maar als je pech hebt en boven komt dan sta je héééél lang te wachten (afhankelijk van het seizoen). Die laatste 100 meter was net te veel  Wink
bartvb
Newbie
*

« Antwoord #10 Gepost op: 29 Augustus 2006, 05:52:48 »

Je kunt inderdaad beneden al een kaartje kopen voor de Skypod, maar je kunt het even goed boven kopen hoor. Dat is wat ik altijd doe. Je hebt wel gelijk. Als je pech hebt, dan moet je enige tijd wachten. Er is immers maar een enkele lift naar de Skypod. Een ander nadeel is dat het er behoorlijk klein is en je er niet kunt zitten of iets drinken/eten waardoor je natuurlijk niet lang blijft. Hoe prachtig het vergezicht ook is, we blijven mensen...

Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  CN Tower « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.