Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 17:32:18
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Immigratiebureau of zelf doen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Immigratiebureau of zelf doen  (gelezen 1603 keer)
Rene
Newbie
*

« Gepost op: 28 Juli 2008, 11:58:02 »

Hoi

Ik ben nieuw op dit forum.
Wat ik graag weten wil is hoe het beste omgegaan kan worden met de aanvraag voor emigratie.
Ik heb de websites van het immigratie bureau in Nederland bestudeerd en hier word gezegd dat ze ten zeerste afraden zelf een aanvraag te doen bij de Canadese autoriteiten.
Op de website www..cic.gc.ca wordt gemeld dat immigratiebureaus geen speciale contacten hebben bij de immigratieautoriteiten.
Wie heeft hier ervaring mee.
Tevens ben ik benieuwd wat het kost deze hele aanvraag te doorlopen bij een immigratiebureau

Ben benieuwd naar reacties
Sol
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 29 Augustus 2008, 10:47:06 »

Er zijn heel veel mensen die het gewoon zelf doen. Procedure wordt ook heel duidelijk omschreven op de site van Canada.ca en anders kun je mooi je vragen kwijt bij canadabb.org. Een uurtje advies is misschien wel handig, maar ik zou die paar duizend euro mooi in mijn eigen zak houden.
rick
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 8 April 2009, 02:23:45 »

hi
je kunt het zelf doen   maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr het kost je veel tyd 
zit hier op een werkvergunning     2 jaar alleen ellende gehad   en nog by het bedryf   
als je nog niet zo ver bent   mail me maar     ik ken hier een hollander   die veel ervaring heeft
karinager
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 26 Augustus 2009, 12:14:24 »

hallo, wij hebben ook alles zelf gedaan, is best te doen.
Dus gewoon bij het begin beginnen alles opsturen, en dan begint het lange wachten, die bedrijfjes die je "helpen"doen niet veel meer hoor en kosten je handen vol met geld.

Heb je vragen twijfel dan niet.

Groet Ger
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Immigratiebureau of zelf doen « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.