Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
17 Mei 2012, 14:27:32
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  Waardevolle tips  |  Op zoek naar tips voor vakantie met kinderen 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Op zoek naar tips voor vakantie met kinderen  (gelezen 2720 keer)
ssawa
Newbie
*

« Gepost op: 13 September 2008, 13:30:29 »

Smiley Hallo, Wij willen over 2 jaar op vakantie naar Canada. Het moet een rondreis worden, want we willen natuurlijk veel zien. Ik ben op zoek naar allerlei tips, bv met een tent (net bericht gelezen over kampeerspullen huren), andere tips waar we gezien de kinderen ook rekening mee moeten houden, zijn allemaal zeer welkom.
Ons lijkt het ook leuk om bij canadese mensen te logeren. Misschien is hier een site over. Iemand die hier iets over weet geef a.u.b. bericht.
Verder wat natuurlijk een grote kostenpost is, wie weet wanneer en bij welke vliegmaatschappij je het beste boeken kunt. Gezien het feit dat wij vier kleine kinderen (nu: van 3 tot Cool hebben, zou ik hier graag informatie over willen hebben, want naar Canada toe istaat bovenop mijn lijstje met grootste wensen.

Gr. Sabine
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Waardevolle tips  |  Op zoek naar tips voor vakantie met kinderen « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.