Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 17:41:55
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Algemeen  |  Websites Links  |  Canada op WHP visum 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Canada op WHP visum  (gelezen 726 keer)
Ivo
Newbie
*

« Gepost op: 29 September 2008, 04:43:03 »

Hoi allemaal!

Graag wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om mijn site aan jullie te presenteren: www.CanadABC.nl .
Mijn vriendin en ik zijn enkele maanden geleden naar Canada verhuisd op het WHP (Working Holiday Program) visum. Wij houden van onze avonturen een weblog bij en we plaatsen natuurlijk foto's, maar bovenal is de site bedoeld om iedereen die plannen heeft om eens voor langere tijd weg te gaan, te informeren over welke zaken er op je pad komen. Welke regels, wetten, uitzonderingen, eigenaardigheden en procedures er zijn voor de verschillende zaken.

Op de site vind je een link naar mijn e-mail waar je vragen kunt stellen. Wij proberen je dan zo goed mogelijk te helpen.

Alles is natuurlijk gratis. Wij vinden het leuk om je te helpen. Misschien wordt je wel even enthousiast als wij zijn.

Hopelijk tot daar!

Groet,

Ivo
www.CanadABC.nl
ps: tips, op- en aanmerkingen zijn meer dan welkom!

[/b]
« Laatste verandering: 29 September 2008, 05:15:51 door Ivo » Gelogd
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 29 September 2008, 17:12:01 »

Heb snel even op je site gekeken. Is overzichtelijk en betere informatie dan ervaringsinformatie kunnen we ons niet wensen.
Als je nog handige tips hebt of leuke vragen krijgt dan stel ik het zeer op prijs als je die hier op het forum in de juiste rubriek zou plaatsen!!

Groeten en veel succes in het (mooiste??) stukje dat Canada te bieden heeft!!

Pieter
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Websites Links  |  Canada op WHP visum « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.