hallo allemaal,
Wij zouden dit jaar naar west-canada gaan, rondreis calgary-vancouver van 26 dgn maar op de dag van de definitieve boeking bleek dat mijn vrouw zwanger was en uitgerekend was in de periode dat wij op reis waren.
uiteraard is de reis aan ons voorbij gegaan maar we hebben er iets heel moois voor terug gekregen 'Dean"

Nu zou ik graag volgend jaar een nieuwe poging willen wagen, zijn er anderen die ervaringen hebben met een canada vakantie met een baby van +/- 1 jaar? of andere tips?
Het lijkt mij het beste om volgend jaar te gaan omdat alles dan (bijna) gratis is voor Dean (vliegtickets/hotel) en bovendien denk ik dat hij dan makkelijker is op vakantie dan over 5 jaar. Jammer is alleen dat hij er dan weinig tot niks van zal onthouden.
Zijn er voldoende voorzieingen (zoals verwarmde zwembaden) bij de goedkopere hotels (holiday inn, best western...) dast baby's ook kunnen genieten? en hoe zit het met de kwaliteit van luiers/babyvoeding? is deze vergelijkbaar met nederland?
We wilden in sptember gaan en houden vingers gekruist ivm het vliegen, iemand daar ervaring mee???
vele vragen weer, maarja daar is dit forum voor he!!
grtz Ruud