Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 15:47:25
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  op vakantie naar canada met snelheidsregistratie ??? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: op vakantie naar canada met snelheidsregistratie ???  (gelezen 798 keer)
harold-dutchy
Newbie
*

« Gepost op: 12 Oktober 2008, 10:19:26 »

hoi hoi ,

wie helpt me ??

ik heb een vraag , ik vlieg volgende week naar canada op zaterdag 18 okt. voor de 1e keer en voor  16 dagen voor familie bezoek ( samen met mijn vrouw het is onze huwelijksreis) en heb dus geen lang visa nodig , ik ben een maand geleden geflits in nederland met een snelheid van 68 waar je 30 mocht uiteindelijk heb ik een acceptgiro gekregen voor 35 km te hard , deze is bepaald door de officier van justitie  (ben hiervoor dus niet bij de rechter geweest )
na betaling van deze is de zaak dan ook af gedaan , alleen blijft hij geregistreerd staan als gepleegd.
voor de rest heb ik een schoon register .
mag ik nu canada wel in ... Huh  ( omdat je geen crimineel " verleden mag hebben " )

krijg ik nog een formulier in het vliegtuig wat ik in moet vullen zoals je naar de usa vliegt Huh in usa heet het iw-94

mijn vrouw zegt dat dit helemaal niks uitmaakt dit staat geregistreerd in nederland en voor een kort visa heb je sowieso geen vog nodig , en al zou je die wel nodig hebben dan zou die nog voldoende zijn ,
canada laat alleen geen : moordenaars , drug gebruikers, rijders onder invloed , toe en als je nog een boete open hebt staan pikken ze je er in nederland al uit voor je gaat en dan mag je na betaling alsnog door .
en toch zit ik er mee in mijn maag dat gebeurd mij weer net voor we richting dat mooie land gaan , en ik kijk er zo naar uit !!!!

ik hoop dat iemand een antwoord heeft ?? voor volgende week zaterdag

wij vliegen op toronto rechtstreek met de klm  , we zullen verblijven bij family in chatham-kent ( vlak bij detroit usa)

« Laatste verandering: 12 Oktober 2008, 10:57:25 door harold-dutchy » Gelogd
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Oktober 2008, 12:51:06 »

Nee, zaken waarvoor je een schikking krijgt vallen niet onder je 'strafblad'. Een strafblad kun je alleen maar krijgen voor zaken waarvoor je voor de rechter moet verschijnen. De reden dat ze snelheidsovertredingen boven de 30 km/h te hard registreren is om notoire hardrijders eruit te kunnen pakken. Als je 2 of 3 keer per jaar meer dan 30 km/h te hard rijdt dan moet je je wel verantwoorden voor de rechter.

Zelf ben ik in ruim 10 jaar autorijden 1x geflitst, tijdens een inhaalactie en reed toen ook 31 km/h te hard. Ben daarna nog verschillende keren naar Canada en de USA geweest en nooit problemen ondervonden!

Prettige reis!!

Gr. Pieter
harold-dutchy
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Oktober 2008, 15:19:48 »

ok harstikke bedankt nee dat is natuurlijk ook zo, ze zullen je ook niet zomaar weigeren zeker niett voor een vakantie

mochten er nog meer mensen zijn die hierover iets kwijt willen

akvast bedankt

groetjes harold
« Laatste verandering: 12 Oktober 2008, 18:46:57 door harold-dutchy » Gelogd
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  op vakantie naar canada met snelheidsregistratie ??? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.