Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 15:48:11
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  Reizen Algemeen  |  iw-94 of dergelijk formulier op vlucht naar canada ????? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: iw-94 of dergelijk formulier op vlucht naar canada ?????  (gelezen 1244 keer)
harold-dutchy
Newbie
*

« Gepost op: 12 Oktober 2008, 16:17:28 »

hallo

ik/wij zullen ook eerst even voorstellen , wij zijn harold en petra en hebben 4 ooms en tantes in canada 1 in the west de rest allemaal in de omgeving van chatham-kent ( ontario) uurtje vanaf detroit( usa )
wij trouwen volgende week vrijdag en zullen zaterdag rechtstreeks met de klm naar toronto vliegen.
waarom vliegen jullie niet op detroit hoor ik je denken das veel dichterbij
ja klopt , maar omdat wij graag naar the falls willen stelde mijn tante en oom voor waar we logeren om dan op toronto te vliegen en dan vanaf daar in niagara een hotel te nemen , 1 omdat we dan maar 1,5 uur hoeven te rijden na een lange vliegreis , en hun hoeven niet eerst een hoop formulieren in te vullen aan de grens.
en we hoeven niet nog een keer 4,5 uurin de auto richting de falls
dus zo doende ... en dan komt onze vraag 

moet je op een vlucht naar canada net als bij je vlucht naar amerika een formulier invullen , ik weet dat het in amerika een iw-94 formulier heet ,
wij vliegen rechtstreeks vanaf schiphol naar toronto met de klm

alvast bedankt
harold en petra 
« Laatste verandering: 12 Oktober 2008, 16:31:47 door harold-dutchy » Gelogd
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #1 Gepost op: 12 Oktober 2008, 18:45:21 »

Hoi Harold & Petra,

Je krijgt op het vliegtuig ook een soort formulier om in te vullen voor Canada, maar dit is meestal enkel maar om te zien of je enige goederen hebt om aan te geven bij de douane voor het binnen komen van Canada.  Visums heb je voor Canada niet nodig en ook geen visa waiver, dus dit is meer voor artikelen aan te geven.

Veel geluk met jullie huwelijk!  Grin
Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

harold-dutchy
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 12 Oktober 2008, 18:52:21 »

hoi ann

hartelijk bedankt voor je reactie ,

ja zoiets dachten wij ook al , wij vroegen dit ivm een vraag over een snelheidovertreding ik heb hiervoor een boeten moeten betalen maar ben niet veroordeeld hiervoor , dus vroeg mij af of ik nu wel welkom ben in canada , dat we daar geen problemen mee krijgen

groetjes harold
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Oktober 2008, 05:48:38 »

Neen hoor met zulke dingen ga je niet in de problemen komen, er staan meestal enkel wat vragen op of je ooit veroordeeld bent en een criminele achtergrond hebt.  Voor een snelheidsovertreding moet je je geen zorgen maken!

Veel plezier in Canada,
Groetjes,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

harold-dutchy
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 13 Oktober 2008, 09:13:56 »

nee inderdaad , nee een criminele achtergrond heb ik niet gelukkig niet .....ahhahaha
RNA
Global Moderator
Newbie

« Antwoord #5 Gepost op: 15 Oktober 2008, 14:13:35 »

Wist helemaal niet dat je ook een formulier in moest vullen als je naar Canada ging!!
John
Jr. Member
**

You're welcome in Powell River, BC.

« Antwoord #6 Gepost op: 15 Oktober 2008, 15:33:44 »

Tijdens de internationale vlucht naar Canada vul je in het vliegtuig een Toeristen Visum in, welke je samen met je paspoort laat zien bij de paspoortcontrole op het vliegveld.
Op zich niets bijzonders ........

Have Fun,

John.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Reizen Algemeen  |  iw-94 of dergelijk formulier op vlucht naar canada ????? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.