Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 Februari 2012, 12:14:45
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  Kerst en Oud en Nieuw in Toronto 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Kerst en Oud en Nieuw in Toronto  (gelezen 3790 keer)
Bielski
Newbie
*

« Gepost op: 4 December 2008, 21:02:22 »

Hoi,

Mijn man, ikzelf en twee kinderen (9 en 12) zullen dit jaar naar alle waarschijnlijkheid Kerst en Oud en Nieuw in Toronto doorbrengen.

Heeft iemand tips voor dagjes uit in de buurt van Toronto en in Toronto zelf.
Niagarra gaan we zeker heen, maar we willen natuurlijk ook graag nog andere dingen doen.
Mijn man moet een aantal van die dagen werken, dus ik ben eigenlijk ook op zoek naar vermaak voor mijzelf en mijn kids.

groetjes
Bielski
harold-dutchy
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 6 December 2008, 18:21:27 »

ja zeker , de cn-tower is zeker een aanrader ook heel leuk voor de kinderen , heerlijk 500 meter hoog met een snelle lift . wij zijn er twee maanden geleden geweest , op familie bezoek is zeker een aanrader , je kan heel mooi over toronto heen kijken .  maar wil je het wat rustiger houden , kan je ook naar de hockey wall of fame ,  of je loopt heerlijk door young street heel erg indrukwekkend , of je reist 1 uur en daar heb je de niagra falls prachtige watervallen  , in het stadje zelf is ook van alles te beleven.
maar in toronto is voldoende te doen hoor , wij hadden aan een week toronto nog niet genoeg gehad , echt heel mooie stad daarom gaan wij volgend jaar maar weer terug
heel veel plezier ..

groetjes harold 

harold-dutchy
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 6 December 2008, 18:23:33 »

je kan ook naar drty dancing de musical is ook nog gaande daar , toronto zoo is overigens ook een echte aanrader , google eens wat op side seeing toronto dan krijg je echt een flinke lijst

groetjes
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 25 December 2008, 09:39:25 »

Ik ben 3 jaar geleden ook met vrienden in Toronto geweest voor een paar dagen maar we waren er ook lang nog niet uitgekeken. Leuk om te weten is dat deze wereldstad heel goed met de auto te doen is!
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  Kerst en Oud en Nieuw in Toronto « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.