Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 16:01:17
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  Waardevolle tips  |  Gratis foto's van memorystick (sony) op CD branden 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Gratis foto's van memorystick (sony) op CD branden  (gelezen 1733 keer)
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Gepost op: 4 Februari 2006, 19:53:03 »

Wat te doen als je de memorystick vol hebt met foto's en filmpjes en je wil ze op cd branden? Een mogelijkheid is om een fotozaak binnen te lopen en dan voor een dollar of 7 een CD te laten branden. Wat ook te proberen is om bijvoorbeeld in een Sony Store vragen of je (wel met eigen meegebrachte CD's) de memorystick via een computer mag leeg maken en dan op een CD te branden.

Ik ben in Boston de Sony winkel binnengestapt, liet m'n camera (uiteraard een Sony) zien en heb gevraagd of ik daar niet even gebruik mocht maken van een computer. De mensen waren erg vriendelijk daar en het was absoluut geen probleem. Na 10 minuten stond alles op CD! Weer 7 dollar gespaard!! Grin

Voor andere merken weet ik niet of er ook van die 'Stores' zijn, maar het is wel te proberen. Probeer eventueel eens bij een Apple Store of zo. Met een beetje geluk mag het!!
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 22 Februari 2006, 19:06:44 »

Wat dacht je van gewoon een Internet Cafe?? Meestal kun je daar ook je CD's branden of desnoods naar winkels zoals Kinko's die ook overal zitten......mogelijkheden genoeg dacht ik zo  Wink Of gewoon jen laptop meenemen is nog de beste oplossing!  Shocked

Ronald
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Waardevolle tips  |  Gratis foto's van memorystick (sony) op CD branden « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.