Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
4 Februari 2012, 10:55:50
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Immigratie  |  Stage  |  stage scheepintereurbouw. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: stage scheepintereurbouw.  (gelezen 2985 keer)
Tim1
Newbie
*

« Gepost op: 15 Februari 2009, 18:17:34 »

Beste mede forum mensen,

ik ben al vanaf de zomervakantie hard bezig hier thuis (Nederland) en heb al een heel wat huiswerk gedaan maar zonder resultaat,
vandaag dacht ik bij mijn zelf laat ik mij maar inschrijven op het canada forum.
ik wil dol graag stage lopen in december in canada bij een scheepsinteur bedrijf.
alleen bij mijn hangt een groot struikelblok: mijn engels (vaktermen) is schrikbarend slecht.
dus ik heb al veel gezocht naar Nederlandse scheepsinteurbedrijven, ik ben er achter gekomen dat die er niet zijn,maar ik weet dat er veel Nederlanders zijn geëmigreerd richting canada,ik hoop in contact te kunnen komen met een Nederlander die werkzaam is in de scheepsbouw, die mij misschien op sleeptouw wilt nemen.
is er misschien een soort Nederlandse vereniging/bond in canada ? waar ik deze vraag kan stellen,misschien is iemand hier lid van forum die werkzaam is in de jachtbouw ? of hebben jullie tips.
omdat helaas zit ik nog aan de verkeerde kant van de oceaan daardoor het moeilijk zoeken is.

Heel erg bedankt alvast voor alle moeite en waardeer het heel erg,

Met vriendelijke groet,
Tim  Wink

ps ik draai er niet omheen omdat ik sta machteloos waardoor ik ook deze vraag op wereldwijzer heb gezet.
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 16 Februari 2009, 07:12:43 »

Dit is niet makkelijk... Zelf heb ik geen goede ervaringen met (afstudeer)stages in Canada of de VS. Voor mijn HBO opleiding heb ik ook willen afstuderen daar maar dat is niet gelukt.
Jij werkt zo te lezen wel in een heel specifieke richting, kun je misschien iets meer vertellen over de opleiding die je doet??

Gr. Pieter
Tim1
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Februari 2009, 23:10:37 »

beste pieter,

sorry dat ik een beetje laat reageer,
ik ben nu vakantiewerk aan het doen om de ticket te kunnen betalen voor de zomervakantie richting canada.
( ik doe dit ook mede voor mijn stage )
maar het antwoord op uw vraag is dat ik natuurlijk iets kan vertellen over mijn zelf.

Ik ben Tim en 19 jaar oud,Ik zit op het hout en meubilering college te Amsterdam, en volg een mbo 4 opleiding voor scheepsinteurbouw.
nu zit ik in het tweede leerjaar, hiervoor heb ik de opleiding scheepstimmerman niveau 2 gevolgd.

Groetjes Tim

P.S pieter ik hoop dat ik niet in jou voetsporen beland (stage)
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Stage  |  stage scheepintereurbouw. « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.