Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
9 Februari 2012, 02:12:02
2576 aantal berichten in 468 topics door 3033 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Matrox

Canada Forum  |  Immigratie  |  Stage  |  stage in 2010 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: stage in 2010  (gelezen 675 keer)
mirmurs
Newbie
*

« Gepost op: 19 September 2008, 09:27:56 »

Hallo iedereen

Ik ben een studente communicatie van 24 jaar en ik ben van plan volgend jaar mijn afstudeerstage in Canada te doen. De enige ervaring over stage op dit forum is negatief. Het schijnt heel moeilijk te zijn een stage in Canada te vinden.

Mijn stage zal in februari 2010 beginnen en dan ongeveer 5 maanden duren. Ik heb dus nog genoeg tijd om dingen te regelen. In de tussentijd zal ik naar seminars, bijeenkomsten en beurzen gaan om zoveel mogelijk informatie te verzamelen.

Het liefst zou ik stage lopen bij een non-profit organisatie. Op het moment ben ik bezig met mijn meeloopstage bij Amnesty International en dat bevalt me heel goed. Het liefst zou ik iets vinden in Vancouver.

Ik vraag me af of er hier iemand is die het wel gelukt is om succesvol een stage in Canada te vinden. Zo vroeg van tevoren kijk ik vooral op tegen een berg administratie en negatieve ervaringen. Alles dat me een beetje op weg kan helpen zou heel erg fijn zijn. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Is het slim om als eerste de stageplek te regelen? Al is het zo vroeg van tevoren?

Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Stage  |  stage in 2010 « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.