Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 16:34:25
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Canada Algemeen  |  Wallpapers 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Wallpapers  (gelezen 1994 keer)
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Gepost op: 7 April 2006, 17:38:25 »

Ik zoek eigenlijk een goeie website met mooie foto's van Canada (resolutie 1600x1200) die uiteraard gratis zijn. Iemand tips?
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 5 Juni 2006, 20:44:03 »

Ben nu zelf deze pagina tegengekomen:
http://www.kepguru.hu/?gal=gal/orszagok/kanada
Er zitten echt een paar mooie foto's tussen!
Canadarc
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 13 Augustus 2006, 20:23:30 »

Hier de foto's van een Belgishe genaamd Ann wonende vlakbij Vancouver.

Deze mevrouw is gewoon een "amateurtje" maar dat zou je niet zeggen.
Op onze website staat ook de link naar deze pagina. Geweldige foto's.

http://annbadjura.myphotoalbum.com/

Gr, Canadarc.  Grin
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Augustus 2006, 21:28:10 »

Zij heeft echt mooie foto's op haar website staan!! Hier ga ik er zeker enkele gebruiken voor mijn screensaver op het werk Grin
Bedankt Marc!
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #4 Gepost op: 19 Augustus 2006, 21:25:01 »

Ik zoek eigenlijk een goeie website met mooie foto's van Canada (resolutie 1600x1200) die uiteraard gratis zijn. Iemand tips?

Ik heb laatst een paar hele mooie gedownload van wallpapers van Jasper en Banff...
Ik zal kijken of ik ze een keer online kan zetten!

Ronald
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #5 Gepost op: 10 Maart 2007, 19:11:46 »

Grin  Grin  Grin  Grappig dat ik hier mijn eigen link tegen kom!  Haha, thanks Canadarc!  Cheesy

De foto's zijn wel niet zo groot op dit album en ik denk dat je ze ook zomaar niet kan downloaden, myphotoalbum.com verlet dat.

Ik ben bezig met mijn nieuwe website in mekaar te zetten en ben dus ook van plan om er een pagina met wat mooie wallpapers (met hoge resolutie) van Canada op te zetten van foto's die ikzelf genomen heb.  Niet alle wallpapers gaan hoge resolutie hebben want mijn vorige camera had maar een resolutie van 1280 x 960.  Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes uit Beautiful BC,
Ann Smiley
« Laatste verandering: 10 Maart 2007, 19:15:03 door BelCan75 » Gelogd

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #6 Gepost op: 2 Mei 2007, 18:47:09 »

Hallo Allemaal,

Mijn pagina met allemaal "wallpapers" of de zogenaamde computer desktop achtergronden is klaar.  Het gaat om foto's die ik genomen heb sinds ik in Canada woon en bevat vooral beelden van West Canada (Vancouver, Canadese Rockies, British Columbia). De resolutie is wel niet zo hoog als Pierter verwacht, maar ik heb ze allemaal ongeveer 1150 x 835 van gemaakt en ik denk dat ze wel op de meeste computer desktops passen.  En ja, Pieter...deze zijn gratis, dus gebruik ze maar zoveel als je wil! Cheesy   Sommige zijn van betere kwaliteit (deze zijn met mijn nieuwste camera genomen) en anderen zijn van wat minder kwaliteit (deze zijn met mijn oudere camera genomen)

Als jullie geinteresseerd zijn, kijk dan eens op:
http://abadjura.topcities.com/Wallpapers/Wallpapers.html

Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!
Vele groetjes uit Vancouver,
Ann
« Laatste verandering: 2 Mei 2007, 23:48:55 door BelCan75 » Gelogd

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #7 Gepost op: 18 Mei 2007, 18:16:17 »

Wow Ann, je hebt je best gedaan... Echt adembenemende foto's!!! Volgens mij bestaat er geen mooiere plaats op aarde dan waar jij woont Smiley
Bonanza
Jr. Member
**

skypename Bonanza-NL

« Antwoord #8 Gepost op: 26 Juni 2007, 20:38:20 »

BIJNA net zo mooi als bij ons in ..............................................................................NL  Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy Grin Cheesy

leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst.
pietervds
Newbie
*

« Antwoord #9 Gepost op: 2 Maart 2009, 10:05:53 »

ik geloof dat er op de website van de canadese ambassade ook staan
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Canada Algemeen  |  Wallpapers « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.