Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 16:37:04
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Rondsreis West Canada 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]
Auteur Topic: Rondsreis West Canada  (gelezen 6909 keer)
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #60 Gepost op: 28 April 2010, 16:03:29 »

Hoi Dennis,
Grouse House ken ik helaas niet, maar ik denk wel dat Stanley Park en Capilano Suspension Bridge in één dag te doen zijn. Ik zou wel in Stanley Park beginnen als ik jullie was. Als jullie het daar naar de zin hebben, blijf je gewoon wat langer en laat je Capilano schieten. Ik vond dit namelijk niet echt een must: nogal toeristisch en ook prijzig, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Je hebt op Vancouver Island net zo mooie gebieden, die niets kosten.
Het lijkt me een goed idee, om laat in de middag vanuit Victoria alvast een stukje richting noorden te rijden. Op die manier heb je de volgende dag wat minder kilometers op het programma staan en wat meer tijd om onderweg ook nog iets te bekijken. Je moet zeer zeker stoppen bij het MacMillan PP. Hier vind je Cathedral Grove, een oerwoud van eeuwenoude boomreuzen. Maar ook Englishman River Falls PP en Little Qualicum Falls PP zijn zeker de moeite waard.
De Lannoo's is inderdaad een handige gids voor de planning, vooral omdat hij ook afstanden en de daarvoor benodigde tijd aangeeft. Durf echter ook een keer van de routes van deze gids af te wijken. Er is namelijk nog veel meer natuurschoon en andere interessante dingen dan in dit boekje passen. Alleen omdat het niet in de Lannoo's staat betekent niet, dat het minder interessant of minder mooi is. En vaak zijn de dingen die niet in de gids staan juist de meest natuurlijke en die, die je het langst bij zullen blijven.
Ik wens jullie nogmaals heel veel plezier! Geniet, want het is zo weer voorbij!
Groetjes,
Franziska
Pagina's: 1 ... 3 4 [5]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Rondsreis West Canada « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.