Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 16:43:47
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor! 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]
Auteur Topic: Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor!  (gelezen 28635 keer)
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #120 Gepost op: 25 Oktober 2010, 09:23:54 »

Hallo Rianne,
Heel hartelijk welkom op dit forum! Wat heerlijk zeg om een logeeradres in Montréal te hebben.
Je hoeft trouwens niet eens per se door te vliegen, om er een combireis van Canada en de VS van te maken. Met zo een 6 uur rijden ben je van Montréal in de VS, in New England om preciezer te zijn. Je zou dus een leuke combireis kunnen maken door bij voorbeeld Québec en New England zonder dat je hiervoor extra vluchten moet boeken. Evt. zou je zelfs kunnen overwegen, om op New York in plaats van Montréal te vliegen en je rondreis daar te starten, want vliegen op New York is vaak goedkoper dan op Montréal.
Groetjes en tot later op dit forum,
Franziska
druifje
Newbie
*

« Antwoord #121 Gepost op: 25 Oktober 2010, 13:34:01 »

Hoi Franziska,
bedankt voor je reactie. Ik ben me er van bewust dat we idd ook vanuit Montréal naar Amerika kunnen rijden.
Maar we willen weer graag naar de Westkant van Amerika toe, Yellowstone weer meepakken, mocht dat ook zijn wat mijn ouders willen natuurlijk.
Toch is dat een leuk idee voor een volgende reis, want de Indian Summer willen we ook een keer meemaken!!!
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #122 Gepost op: 25 Oktober 2010, 21:22:48 »

Hallo Rianne,
Ik had al zo een vermoeden, dat jullie graag weer naar het westen toe willen. Dat is natuurlijk ook prachtig. Toch heeft ook het oosten heel veel te bieden, zeker in het najaar als het loof gaat verkleuren. Ik vond dat altijd al mooi (ook in Europa), maar Oost-Canada en New England doen daar nog net een schepje bovenop. Echt schitterend die herfstkleuren, van geel over oranje tot vuurrood! Dat moet je zeker een keer meemaken.
Groetjes en alvast heel veel voorpret toegewenst,
Franziska
Pagina's: 1 ... 7 8 [9]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor! « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.