Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 16:44:08
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor! 0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9
Auteur Topic: Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor!  (gelezen 28635 keer)
nancieke
Newbie
*

« Antwoord #90 Gepost op: 2 Maart 2008, 14:15:19 »

Hallo iedereen,
Ik ben Nancy, 41 jaar , getrouwd met Benny en we hebben 4 dochters( 15jaar, 13jaar, 4 jaar en 6 maand oud).De 2 oudste zijn uit miijn vorig huwelijk.
Ikzelf ben reeds 1 maal in Winnipeg geweest, dit omdat mijn beste vriendin Heidi er woont.We schrijven en telefoneren elkaar geregeld en vertellen elkaar de grootste geheimen en verhalen.Ik ben een canada freak sinnds ik als klein meisje de Canadese vlag te zien kreeg.Heb de  drang om naar 'GINDER' te gaan altijd verdrongen, maar de laatste jaren steekt het weer fel de kop op.Ik ben er zelfs een blog over begonnen.http://myloveforcanada.skynetblogs.be .
Ik hoop ooit nog naar ginder te kunnen vertrekken, mijn voorkeur gaat toch uit naar B.C en N.B.( vooral omdat het laatste dichter bij Europa aanleunt).Twee jaar geleden ben ik zelfs franse les gaan volgen om al zo mijn kansen op emigratie te vergroten( mijn laatste examen 3 weken terug had ik  81%).
Mijn man Benny is nog niet in Canada geweest en kan dus niet zomaar zeggen ' ja , ik wil naar ginder emigreren'.Ik hoop in de nabije toekomst eens samen met hem terug naar  -zoals ik het voel, mijn 2e thuisland-te reizen en de provincies aandoen die ons interesseren.
groetjes, Nancy Kiss
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #91 Gepost op: 3 Maart 2008, 23:10:02 »

Hoi Nancy,
Nogmaals van harte welkom op dit forum. Leuk, dat je plannen hebt eventueel naar Canada te emigreren. Ook voor mij is het sinds dat ik in 88/89 een jaar als uitwisselings-scholiere in Quebec ben geweest een soort van tweede thuisland geworden. Toch heb ik op dit moment geen plannen om te emigreren. Daarom kan ik je bij vragen die de emigratie betreffen ook niet echt verder helpen. Maar er zijn genoeg andere op dit forum, die dat wel kunnen, omdat ze bij voorbeeld reeds naar Canada geëmigreerd zijn zoals bij voorbeeld Ann Badjura of John.
Soms moet je wel een beetje geduld hebben tot je een antwoord krijgt, want dit forum is helaas niet zo druk bezocht. Echter als je dan een reactie krijgt is het meestal een vrij uitgebreid antwoord van mensen, die er echt verstand van hebben en uit eigen ervaring kunnen putten. Dus een beetje geduld loont vaak wel.
Alvast veel plezier op dit forum en tot een volgende keer,
Franziska
nancieke
Newbie
*

« Antwoord #92 Gepost op: 4 Maart 2008, 14:39:30 »

Hallo Franziska,

Bedankt voor je verwelkoming.Ik ben sinds een paar weken reeds met Ann aan het chatten geraakt.Ben via haar liefdesverhaal te weten gekomen dat we infeite niet ver van elkaar woonden (+/- 10 km van elkaar).Ze geeft me ook nuttige tips .
Ik hoop toch dat ik in de nabije toekomst nog eens mijn2e thuislmand kan bezoeken.
groetjes Nancy... Wink
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #93 Gepost op: 5 Maart 2008, 19:37:35 »

Heee Nancy,

We kennen mekaar wel al via msn, maar toch ook van mij van harte welkom op dit forum!  Hopelijk vind je hier ook wat informatie die je kan gebruiken!  Smiley

Groetjes,
Ann  Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

canatreesje
Newbie
*

« Antwoord #94 Gepost op: 6 Juni 2008, 15:04:16 »

Hallo, ik zal me (nog even anoniem) een beetje voorstellen. Noem me maar Canatreesje.
We zijn een jong gezin, 5 kids van bijna 10jr en jonger. Mijn man wil dolgraag naar Canada emigreren, ik twijfel.
Zijn broer woont sinds enkele jaren in de omgeving van Toronto. Hij ging voor z'n engels, ontmoette zijn huidige vrouw, en bleef.
Zelf heb ik een oom/tante wonen in Alberta, maar die zijn al vele jaren daar. Mijn nichten/neven zijn daar opgegroeid en hebben reeds lang hun eigen gezinnen.
Ik ben op dit forum om voor mezelf duidelijk te krijgen of Canada wel/niet iets voor ons gezin zal zijn.
Op zoek dus naar alle ervaringen van anderen...positief en negatief!
Alle reacties welkom op: canada-yes-or-no@live.nl
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #95 Gepost op: 6 Juni 2008, 21:40:01 »

Hoi Canatreesje,

Naar welk gebied om te emigreren gaat je voorkeur uit?? Ik heb de meeste gebieden (let op, lang niet alle plaatsen maar wel de Rockies, de prairies, Zuid Ontario en Quebeq incl. Atlantic Coast gezien) wel bezocht en denk dat je het beste naar omgeving Sarnia-Toronto-Ottawa kunt gaan. In een andere topic van je las ik dat je bang bent te vereenzamen, dus voor jou zijjn de drukkere gebieden beter lijkt me zo.

Zelf had ik altijd een idee om in een bergdorp in de Rockies of ergens midden op een prairie zonder al te veel mensen te willen wonen maar na daar zelf geweest te zijn weet ik dat dat niets voor mij is, ondanks dat ik ook maar uit een dorp kom. Je wil toch een beetje opgaan in de Canadezen dus dan heb je mensen om je heen nodig.

Hopelijk wordt je op dit forum wijzer en zijn er mensen die hun ervaringen kunnen vertellen!

Gr. Pieter
Marloes1980
Newbie
*

« Antwoord #96 Gepost op: 24 Juni 2008, 09:04:12 »

Hallo ik zie net dat er wel een voorstal topic is......ik ben marloes, 28 jaar jong,wonend in het zuiden des lands, getrouwd en geinteresseert in canada en emigratie.

liefs marloes
harold-dutchy
Newbie
*

« Antwoord #97 Gepost op: 12 Oktober 2008, 18:44:48 »

hallo wij zijn harold en petra en zijn ook canada verslaafd , alleen petra is er de afgelopen jaren geweest , ik ga nu voor de eerste keer , wij hebben er veel familie wonen

groetjes harold en petar
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #98 Gepost op: 12 Oktober 2008, 19:53:56 »

Welkom op het forum Harold en Petra!

Gr. Pieter
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #99 Gepost op: 13 Oktober 2008, 05:49:59 »

Hallo Harold,

Welkom op dit leuke forum!  Geniet van je eerste reis naar Canada en dat er nog veel mogen volgen!  Grin

Veel plezier in Canada,
Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

pietervds
Newbie
*

« Antwoord #100 Gepost op: 2 Maart 2009, 10:15:22 »

Hoi

Ik ben Pieter, 27 en geinteresseerd in alles wat met Engels en Engelstalige cultuur te maken heeft. Woon in zuidnederland, maar ben me stiekem aan het orienteren op een woonplaats in Ierland, schotland, wales of canada.

Ben op geleid als docent Engels en Amerikanist, maar werkzaam als technisch schrijver. Ook lid van 2 amerika-forums
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #101 Gepost op: 2 Maart 2009, 17:48:56 »

Hoi Pieter,

Van harte welkom op dit forum! Cheesy
Wat leuk, dat je overweegt om naar Canada te emigreren. Er is zijn op dit forum zeker mensen te vinden, die je verder kunnen helpen, als je vragen hebt over emigratie naar Canada.

Succes met je plannen!
Groetjes,
Franziska
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #102 Gepost op: 2 Maart 2009, 17:50:53 »

Welkom op het forum naamgenoot! Wink

Leuk dat je je aan het orienteren bent om te emigreren... Een aantal jaren geleden heb ik besloten dat ik dat ook graag zou willen en over 4 weken is het zover, ik vertrek voorgoed naar de States Smiley Nu je nog jong bent kan het redelijk gemakkelijk, eenmaal gesetteld in Nederland en als 40-er lijkt het me toch allemaal wat moeilijker. Heel veel succes met je droom in ieder geval!!!

Gr. Pieter
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #103 Gepost op: 2 Maart 2009, 18:54:13 »

Hoi Pieter,

Welkom op dit forum!  Veel succes met het verwezenlijke van je dromen en het vinden van een leuke woonplaats.  Hopelijk kan je hier wat informatie vinden die je kan gebruiken.

Vele groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

pietervds
Newbie
*

« Antwoord #104 Gepost op: 2 Maart 2009, 22:47:21 »

Mijn dank voor de ontvangst!

Tsja het emigreren zou ik zo doen, maar dan moet ik me daar eerst verder in verdiepen. Mijn grootste barriere is het niet hebben van een baan daar. Als ik daar een baan zou hebben zou ik gister weg zijn. Maar goed ik zal dit topic daar niet verder mee vervuilen.
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor! « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.