Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 16:44:31
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor! 0 geregistreerde leden en 4 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
Auteur Topic: Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor!  (gelezen 28635 keer)
Wino
Newbie
*

« Antwoord #105 Gepost op: 31 Maart 2009, 15:21:22 »

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Gino (37).
September/Oktober gaan wij ( mijn vrouw en ik) voor het eerst voor een trip van 4 weken richting de nationale parken van BC en Alberta.
We starten in Jackson Wyoming en gaan dan naar het noorden en ver volgens via Vancouver naar Portland voor de terugreis.

Ik ga er vanuit dat dit niet de laatste trip in deze regio wordt ;-)

Jeroen80
Jr. Member
**

« Antwoord #106 Gepost op: 15 April 2009, 16:21:46 »

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen (over een weekje 29) en ik woon in België. Vorig jaar was mijn eerste trip naar Noord-Amerika en sindsdien ben ik ook gebeten door het virus. Vorig jaar heb ik met 2 vrienden het zuidwesten van de USA gedaan en dit jaar staat er nog een weekje NY in september met een andere vriend in de planning. De bedoeling is om volgend jaar met m'n ouders en een bevriend koppel (met z'n vijven dus) naar Canada te gaan. We gaan in juni 2010 voor 21 dagen en de globale route zou als volgend zijn: Vancouver - Vancouver Island - via Whistler en Lillooet naar Gray Wells PP - Jasper NP - Icefield Parkway - Yoho NP en Banff NP. We vliegen terug vanuit Calgary.

Groeten
Jeroen
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #107 Gepost op: 16 April 2009, 05:00:51 »

Welkom aan de nieuwe leden!  Smiley  Hopelijk kunnen jullie hier voldoende informatie vinden.

@Jeroen...waar juist in Noord-Limburg? Ik ben van meer van het midden-oosten van Limburg (denk ik)  Roll Eyes  Ik ben afkomstig uit de buurten van As wat dichtbij Genk ligt.

Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley
« Laatste verandering: 16 April 2009, 05:09:30 door BelCan75 » Gelogd

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #108 Gepost op: 16 April 2009, 17:36:04 »

Hallo allemaal,

Ik ben Jeroen (over een weekje 29) en ik woon in België. Vorig jaar was mijn eerste trip naar Noord-Amerika en sindsdien ben ik ook gebeten door het virus. Vorig jaar heb ik met 2 vrienden het zuidwesten van de USA gedaan en dit jaar staat er nog een weekje NY in september met een andere vriend in de planning. De bedoeling is om volgend jaar met m'n ouders en een bevriend koppel (met z'n vijven dus) naar Canada te gaan. We gaan in juni 2010 voor 21 dagen en de globale route zou als volgend zijn: Vancouver - Vancouver Island - via Whistler en Lillooet naar Gray Wells PP - Jasper NP - Icefield Parkway - Yoho NP en Banff NP. We vliegen terug vanuit Calgary.

Groeten
Jeroen

Welkom op dit forum, Jeroen! Je gaat een fantastische reis maken in 2010! daar kun je je op verheugen. Ook het zuiden van Amerika is gewelidg!
Zie mijn website: www.usa-reizen.com

Groet,

Ronald
 Smiley
yarrah
Newbie
*

toto-ly Ozome

« Antwoord #109 Gepost op: 27 April 2009, 13:18:25 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Trieneke en ben hopeloos verslaafd aan Canada. In juni gaan we er voor de 6de keer heen..... nee we kunnen het niet laten. Vorig jaar zijn we 5.5 weken in het zuidwesten van amerika geweest (ook mooi), maar Canada blijft voor ons het meest ideale vakantieland. We zijn nog nooit buiten Alberta en BC geweest en de 6de keer ook niet :-).
Onze volgende trip is zoals gezegd eind juni we komen aan in Calgary maken weer een mooi reisje naar Vancouver (pracht stad!!!) waar we 3 of 4 nachten zullen blijven. We hebben geen vaste route dus ik ben heel benieuwd hoe de reis dit keer zal gaan. Overnachten doen we dit keer niet in een camper, maar tentje en hotels..... o.i.d. Gaat vast goed komen.

vrolijke groetjes,

Trieneke
Bagtjuh
Newbie
*

« Antwoord #110 Gepost op: 15 Juni 2009, 12:58:32 »

Voorstellen is wel zo netjes dus bij deze doen we dat dan even.

Ik ben dus Bart en ga op vele foto forums door het leven als Bagtjuh.
(voor wie het niet weet....dat is haags voor bartje) Cool
Bouwjaar is 1960 en ik verdien mijn centen als beveiliger.

Natuurfotografie is mijn grootste passie en ik mag dan dit jaar eindelijk weer eens een paar weken op pad en de keuze valt dit keer op BC.
En laat ik daar nu niet voor het eerst komen want ik ben er begin jaren 90 al geweest want er woont familie daar van me.
Op precies te zijn in Delta.

We beginnen de reis op 2 september in vancouver en gaan dan na 2 dagen het grote eiland op om na 2 dagen victoria langzaam naar port hardy te trekken.
Hoe het verder gaat komt nog wel een keer  Grin

En dit alles om foto's te maken.......
Niet goedkoop maar wel erg mooi toch?

Mochten er vragen zijn of opmerkingen en tips dan hoor ik dat graag.

Gr Bart
Jez
Newbie
*

« Antwoord #111 Gepost op: 20 Juni 2009, 12:34:19 »

Hoi!

Sommigen kennen mij al van het Amerika forum: Jez. Ik ben behoorlijk verslaafd aan Amerika, waar manlief en ik nu 27 staten in 7 jaar hebben bezocht. Vorig jaar zijn we voor het eerst een paar dagen in Canada geweest, in Alberta en Saskatchewan. Dat beviel erg goed en dit jaar gaan we langer. Ik heb het vermoeden dat mijn verslaving wordt uitgebreid met Canada  Wink. We gaan naar de oostelijke provincies, Newfoundland, Nova Scotia, New Brunswick, P.E.I. en Quebec. En gezien mijn verslaving, ook naar Maine, USA. Ik denk dat het een prachtige vakantie wordt en ik verwacht dat we nog wel meer van Canada gaan zien in de toekomst!

Groetjes,

Jez

Check out my travelsites: www.eysbroek.nl & www.eysbroek.com
Jolanda68
Newbie
*

« Antwoord #112 Gepost op: 17 Juli 2009, 19:12:25 »

Hallo Canada liefhebbers  Smiley,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Jolanda, 41 jaar, samen met Frans (ook 41) heb ik vorig jaar door West-Amerika gereisd. Dit is ons erg goed bevallen. Voor volgend jaar hebben we plannen om door BC-Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon en Washinton te reizen en een aantal dagen New York. Daarom bezoek ik dit forum regelmatig om vragen te stellen of om jullie vragen en tips te lezen.

Groetjes Jolanda  Cheesy

http://frans-en-jolanda.reismee.nl/profiel/
Rina
Newbie
*

« Antwoord #113 Gepost op: 1 September 2009, 08:43:10 »

Hallo,

Ook ik zal me even voorstellen omdat ik nieuw ben hier. Miijn naam is Rina en samen met mijn echtgenoot hebben we 3 zonen in de leeftijd van 14,16 en 19 jaar. Wij vinden het heerlijk om verre reizen te maken, en bij voorkeur met camper. We hebben o.a 2x een rondreis gemaakt door West-Amerika en hebben op het forum daar ontzettend veel informatie en tips gekregen bij het samenstellen van onze reizen. In 2010 willen we een  rondreis door Canada maken met camper. Over de invulling gaan we nog puzzelen en we hopen  op dit forum gebruik te mogen maken van jullie kennis. Wat we in ieder geval willen zien zijn walvissen, grizly's en orka's.
« Laatste verandering: 1 September 2009, 08:57:04 door Rina » Gelogd

reisverslag west USA 2009 start Denver http://rinaweblog2.blogspot.com/
reisverslag Zuid-Afrika 2008
http://rinaweblog1.blogspot.com/
reisverslag west USA 2005 start Los Angeles
http://rinaweblog.blogspot.com/
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #114 Gepost op: 1 September 2009, 10:34:39 »

Dag Rina!
Heel hartelijk welkom op het Canada-forum. Leuk, dat jullie plannen hebben om West-Canada te bezoeken. Jullie zullen vast een fantastische reis gaan maken.
Natuurlijk zullen we jullie graag helpen bij de planning van jullie reis. Wil je alvast een idee krijgen van wat er in West-Canada zoal te zien en te doen is, bekijk dan een keer de voorbeeldroute van Ann. Zij woont in Vancouver en komt geregeld op dit forum. Haar website is te vinden op:
http://www.angelfire.com/super2/nationalparks/BCroute.html
Persoonlijk ben ik al meerdere keren in West-Canada geweest en de vorige keer voor het eerst met een camper (september 2007). Ook wij hebben een verslag van deze reis op internet staan. Als je belangstelling hebt, kijk dan maar op:
http://franziskaenklaas.waarbenjij.nu/?page=traveldetails&intTravelId=187477
Misschien dat je ook hier nog wat ideeën kunt opdoen.
Nog een laatste tip: Dit forum is niet zo druk bezocht als het Amerika forum. Je moet daarom zo af en toe een beetje geduld hebben tot er een antwoord komt. Maar als die komt, krijg je ook meestal hele goede tips en geen flauwe kul antwoorden.
Groetjes en tot de volgende keer,
Franziska
ess
Newbie
*

« Antwoord #115 Gepost op: 27 Juni 2010, 10:12:14 »

Hallo Allemaal.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Esther en ik kom uit Apeldoorn.
Samen met mijn Vriend Bas (al 15 jaar) reizen wij heel graag naar Amerika.
We zijn net voor de 6e keer thuis gekomen uit Amerika.
Maar het is tijd voor iets anders en we willen volgend jaar naar Canada, vandaar dat ik op zoek ben naar heel veel informatie.
Wij zijn voor volgend jaar vooral ook gericht op het spotten van wild live en volgens mij kunnen we in Canada daar wel goed terecht.
We zijn vooral gericht voor volgend jaar op West Canada.
Groetjes Ess

Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008 en 2009
Ons web-log van 2010
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #116 Gepost op: 27 Juni 2010, 11:43:35 »

Hoi Esther,
Heel hartelijk welkom op dit forum. Wat leuk dat je na verschillende keren in Amerika nu ook Canada wilt leren kennen. Ik ben haast zeker, dat je dit gaat bevallen. Natuurlijk zullen we proberen, je zo goed mogelijk met de planning te helpen op dit forum.
Ik moet je echter wel even waarschuwen. Dit forum wordt iets minder frequent bezocht dan het Amerika-forum en het duurt daarom vaak iets langer voor je een antwoord op je vragen krijgt. Maar we hebben hier wel een paar zeer competente posters, die vaak ook nog in het land zelf wonen. Dus een beetje geduld hebben en wachten op een antwoord loont meestal wel.
Franziska
mayclone
Newbie
*

« Antwoord #117 Gepost op: 30 Juni 2010, 14:43:02 »

Hi!
Mijn naam is Hanneke. Ik heb in totaal 6 jaar in Winnipeg gewoond en gewerkt als biomedisch onderzoeker aan de UofM. Daarna ben ik in de VS beland en sinds vorig jaar weer terug in Nederland. Wat had ik een heimwee tijdens de Vancouver Olympics!

Langere reizen hebben me vooral naar het westen gebracht - Icefields Parkway, natuurlijk - maar ik volgde ook minder begane paden. Mijn favoriet het jaar rond is Whiteshell Prov Pk aan de Manitoba-Ontario grens.

Ga je die kant op en vraag je je af wat voor interessants er zoal is, dan hoop ik van dienst te kunnen zijn.

My name is Hanneke. I lived in Winnipeg for 6 years total, working as biomedical researcher at the UofM. I ended up in the US and returned to The Netherlands last year. Did I ever feel homesick watching the  Vancouver Olympics!

My vacations took me mostly out west; to the Icefields Parkway, of course, but also off the beaten path. My all-season favorite is Whiteshell Prov Pk at the Manitoba-Ontario border.

Are you there expecting visitors from Europe and wondering what they might find interesting? I'd love to be of service.

fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #118 Gepost op: 30 Juni 2010, 18:29:43 »

Hoi Hanneke,
Hartelijk welkom op dit forum. Jouw diensten zul vast nog een keertje van pas komen, want er zijn hier niet zoveel mensen met expertise over de provincie Manitoba. Er zijn weliswaar geen legio's vragen over deze provincie, maar als ze er zijn, hebben we nu eindelijk iemand op dit forum, die ze wellicht kan beantwoorden.
Franziska
druifje
Newbie
*

« Antwoord #119 Gepost op: 25 Oktober 2010, 07:49:42 »

Hallo allemaal,
ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Rianne, 33 jaar en verslaafd aan Amerika (al 7 jaar, zijn nu 5 keer geweest). Vorig jaar trotse moeder geworden van een zoontje (Lars).
Mijn broertje is in juli dit jaar verhuisd naar Montréal voor 3 jaar. Dus we hebben er een leuk vakantieadres bij... Nu willen mijn ouders en mijn man en ik volgend jaar die kant op. Omdat wij zo verslaafd zijn aan de USA zullen we na een paar dagen Montréal doorvliegen naar de USA, maar waarschijnlijk willen we dan ook een weekje of 1,5 Canada "doen." We hebben in totaal 4 weken de tijd....
Ik kijk regelmatig op het Amerika-forum en zag ook al wat bekende namen hier voorbij komen. Mochten we wat verder zijn in de planning dan zal ik op dit forum mijn vragen wel posten....
Gr. Rianne!!!
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  Nieuw aangemeld op dit forum? Stel je hier voor! « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.