Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 15:43:42
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  een werkgever vinden 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: een werkgever vinden  (gelezen 427 keer)
Grat
Newbie
*

« Gepost op: 16 Juli 2009, 09:55:05 »

Hallo beste lezers,

Vandaag heb ik mij aangemeld bij dit forum en wil ik mijzelf en ons gezin even voorstellen.

Wij zijn een gezin, man, vrouw en 2 jongens van 10 en 13 jaar.

Wij zijn al een tijdje, (ongeveer 2 jaar) bezig met het verzamelen van informatie voor emigreren naar Nova Scotia, Canada.
Allebei de jongens hebben al een werkstuk of verslag met het onderwerp canada voor school gemaakt, voor de kinderen al geen probleem om te emigreren, die zien het wel zitten.

Waarom Nova Scotia? We houden van de natuur en eventueel is er goed werk te vinden in het toerisme, (eigenaren van tweede woning).

We zijn op zoek naar een bedrijf met een joboffer of iemand die ons kan helpen met immigratie als skilled worker.

Ikzelf ben zelfstandig ondernemer met een éénmanszaak, werkzaam als service-monteur voor huishoudelijke apparaten en reparatie's op het gebied van water en sanitair.

Wie kan ons helpen?? Vr Gr Grat.

Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  een werkgever vinden « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.