Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 17:28:44
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  internetverbinding 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: internetverbinding  (gelezen 729 keer)
candyman
Newbie
*

« Gepost op: 6 Juni 2006, 08:46:13 »

Hallo

Weet er iemand die al in canada (Alberta)woont een oplossing voor een snelle verbinding op het internet , waar wij gaan wonen is er geen mogelijkheid voor shaw of telus.We kunnen wel telefoon hebben van Telus maar dat is ook alles , niks meer. Weet er soms iemand hoe het zit met saleliet verbinding voor internet?Wij gaan wonen tussen Fort macleod en Lethbridge

Mvg
Rudy
candyman
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 9 Juni 2006, 13:24:21 »

weet niemand geen oplossing  Sad Sad Sad Sad
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #2 Gepost op: 9 Juni 2006, 14:50:58 »

Wellicht dat je hier wat mee kan, heb ik gevonden door op Google Satellite internet in te tikken...

http://www.satelliteinsight.com/

Succes
canadianEH
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 12 Juni 2006, 17:27:57 »

Hallo

Weet er iemand die al in canada (Alberta)woont een oplossing voor een snelle verbinding op het internet , waar wij gaan wonen is er geen mogelijkheid voor shaw of telus.We kunnen wel telefoon hebben van Telus maar dat is ook alles , niks meer. Weet er soms iemand hoe het zit met saleliet verbinding voor internet?Wij gaan wonen tussen Fort macleod en Lethbridge

Mvg
Rudy

sattelite heb je niks aan of je moet alleen downloaden
je kan niks verzenden en is nog duur ook
ik weet wel in de buurt van Irricana  beiseker en Acme waren ze volop bezig met snelle internet verbinding
denk het beste is informeren als je er al echt woont is denk ik makkelijker
candyman
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 12 Juni 2006, 20:47:12 »

die gemeentes dat je daar opnoemt liggen wel ver van bij ons , daar kunnen we dus niks mee doen
canadianEH
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 15 Juni 2006, 19:40:15 »

die gemeentes dat je daar opnoemt liggen wel ver van bij ons , daar kunnen we dus niks mee doen

ja dat weet ik

wat ik probeer te zeggen is

zoals als all die kleine hicktowns misschien zijn ze op andere plekken ook bezig met snellere internet

ik weet alleen dat ze er niet snel aan beginnen want met te weinig mensen in een plaats die dat snelle internet nemen is het niet rendabel
maar wat ik al zei misschien makkelijker als je er al woon en het dan eens informeren
gewoon effe aan je buren vragen en je weet het al
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  internetverbinding « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.