Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 17:30:43
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  Reizen per motorhome  |  Ervaring met truck camper 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Ervaring met truck camper  (gelezen 1447 keer)
Arnhem
Newbie
*

« Gepost op: 9 Juni 2006, 07:04:24 »

Hallo, wij (2 personen) hebben reeds camperreizen gemaakt met een C25 en een RoadTrek campervan en wilden volgend jaar wel eens een pick up camper / truck camper proberen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, hoe verhoudt zich dit tot de andere typen qua comfort rijgedrag en dat soort zaken.
Ik weet dat het niet heel groot is maar ik denk dat dat het probleem niet zal worden bij ons  Wink
We zijn voornemens de camper op te pikken in Calgary en er 2 maanden mee te touren richting het Zuiden (Rockies) en langs de kust weer terug.

Hans B
RV USA always wanted to experience the impossible, do it the American way. Go RVing.
Jr. Member
**

Gehele zomer 2008 TE HUUR

« Antwoord #1 Gepost op: 9 Juni 2006, 07:47:01 »

Hallo Arnhem,
als je iets groters wilt, wat denk je van hiernaast (foto).
groeten, Hans B.
Arnhem
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 9 Juni 2006, 08:30:25 »

haha Hans ik had hem ook al gezien op het Amerika forum, we zijn vorig jaar uitgenodigd om bij een amerikaans stel wat te komen drinken in hun gevaarte. Jesses wat een ding zeg, wel super om te zien hoor zoiets is daar natuurlijk helemaal op zijn plaats he.
Maar om nog even terug te komen op je aanbod, dit keer nog even niet maar we zullen het onthouden  Wink
Philles
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 9 Juni 2006, 23:30:17 »

Hallo truck en camper is erg goed te doen wij hebben jaren een truck en camper gehad 8 feet
ik geloof die je huurt zijn groter en daar zit ook een wc in.Het rijdt ook veel makelijker en je kan op veel kleinere campings komen.

Philles
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Reizen per motorhome  |  Ervaring met truck camper « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.