Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 17:25:36
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Rijbewijs 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3]
Auteur Topic: Rijbewijs  (gelezen 3042 keer)
torocan
Newbie
*

« Antwoord #30 Gepost op: 15 April 2008, 15:13:39 »

Als je toch alles weer opnieuw moet doen waarom dan uberhaupt je rijbewijs inleveren?
Gewoon niets zeggen,  Lips Sealed  je theorie doen, praktijk afrijden, canadees rijbewijsje afhalen en als je in Nederland bent kun je gewoon je Nederlandse rijbewijs laten zien.?? Grin
Klinkt toch simpel, iets zal er wel niet kloppen aan dit verhaal, wie kan mij wijzer maken??
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #31 Gepost op: 17 April 2008, 00:27:23 »

Hoi Torocan,

Ik ben Belgische en heb mijn rijbewijs ook opnieuw moeten halen in Canada, maar ik heb mijn Belgische rijbewijs wel mogen houden en dat heb ik niet moeten inleveren.  Dus als wij naar Belgie gaan neem ik gewoon mijn Belgische rijbewijs mee want dit vervalt nooit. Cheesy  Dus ik zou er vanuit gaan dat Nederlanders hun NL rijbewijs ook mogen houden, gewoon zeggen dat je dat nog gaat nodig hebben in de toekomst of dat je maar tijdelijk in Canada bent en niet voorgoed.  Ze kunnen dat zomaar toch niet van je afnemen, denk ik.

Groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

Pagina's: 1 2 [3]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Rijbewijs « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.