Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 17:47:52
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Vragen ivm huurauto 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Vragen ivm huurauto  (gelezen 490 keer)
Jeroen80
Jr. Member
**

« Gepost op: 3 Januari 2010, 15:08:58 »

In 2008 hebben we een auto gehuurd via usareisen.de voor onze trip in het zuidwesten van Amerika. Nu had ik gedacht om ook weer via deze site een auto te huren voor onze trip in juni dit jaar naar Canada: http://www.usareisen.de/canada/mietwagen/
We zijn met z'n vijven dus we zullen en Minivan huren voor 17 dagen. We vertrekken in Vancouver en eindigen in Calgary. En daar ligt nu juist het probleem: Als ik op die site (is een Duitse site overigens) bvb bij afhaalplaats Vancouver airport ingeef en bij inleverplaats Calgary airport dan wordt Calgary niet aanvaard en wordt er automatisch Vancouver ingegeven bij inleverplaats. Betekent dit dat het gewoon niet gaat ophalen in Vancouver en inleveren in Calgary of zit er een foutje in het systeem?  Heeft er iemand ervaring met usareisen voor Canada? Kunnen jullie me eventueel nog een andere autoverhuursite voor Canada aanbevelen?
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 3 Januari 2010, 23:33:52 »

Hoi Jeroen,
Het is zeker mogelijk om een auto in Vancouver op te halen en in Calgary weer in te leveren, alleen moet je evt. drop-off-kosten betalen. Ik ken USA-reizen.de niet, dus daar kan ik je niet bij helpen. Ik weet echter uit ervaring, dat bepaalde sites van autoverhuurders problemen hebben met one-way-huren. Vaak kreeg ik dan de mededeling, dat het via de site niet mogelijk was om een one-way te boeken en dat ik een e-mail moest sturen of  moest bellen om het alsnog te regelen. Ik heb dat echter nooit gedaan, maar uiteindelijk altijd via een Nederlandse reisorganisatie geboekt.
Tot nu toe heb ik maar een keer een autohuur in Canada via internet geregeld. Dat was echter maar voor een twee-daagse rondrit Jasper - Jasper. We hebben toen geboekt via Holliday Cars en dat is goed bevallen. Zij zijn geen verhuurmaatschappij, maar bemiddelaren, die auto's van diverse maatschappijen in hun aanbod hebben.
Misschien helpt het, als je even een mailtje naar USA-reizen.de stuurt met de vraag of zij ook one-ways kunnen regelen.
Hopelijk kun je hier iets mee. In elk geval veel succes!
Groetjes,
Franziska
Jeroen80
Jr. Member
**

« Antwoord #2 Gepost op: 4 Januari 2010, 19:29:11 »

Bedankt voor je antwoord Franziska. Ik heb inderdaad gisteren al een mail gestuurd.
astrid
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 27 Januari 2010, 13:32:33 »

Jeroen,
wij hebben net dezelfde ervaring met USAreisen.de. Vorige jaar bij deze maatschappij een auto gehuurd in ZW-USA geweest en dit jaar plannen we onze reis naar Canada. We zouden graag vertrekken in Calgary en de auto dan teruggeven in Vancouver. Heb jij al bericht gekregen van de verhuurmaatschappij ivm de drop-off fee? Deze staat inderdaad niet op de website aangegeven?
Bedankt voor je reactie!
mios
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Januari 2010, 19:29:34 »

Hier is de link naar autoreisen.de

http://www.usareisen.de/canada/mietwagen/carbook.php?id=346&paket_nr=A&veranst=1

onderaan zie je de Einwegmieten.

Groet,

Theo
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Vragen ivm huurauto « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.