Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 17:49:07
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Canada Algemeen  |  ondernemen in Canada 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: ondernemen in Canada  (gelezen 589 keer)
PatriciaenLeo
Newbie
*

« Gepost op: 4 Januari 2010, 20:59:19 »

Hallo,

Wij zijn een stel uit gelderland, inmiddels in het bezit van een visum voor Canada. Van de zomer rondgetrokken van Calgary door de Rockies naar Vancouver  we hebben gecampeerd met een  grote camper. Toch willen we, ondanks de overweldigende natuur en de vele mooie indrukken ons toch gaan vestigen in Ontario omgeving Toronto. Mijn echtgenoot is IT manager ikzelf sociaal pedagogisch werker, toch willen we iets van een eigen business opstarten of overnemen daar om niet ahankelijk te zijn van een werkgever. Wie weet iets bv in de touristische sector, zoiets lijkt ons erg leuk. Ik heb niet echt een idee waar ik zou moeten beginnen met zoeken. Heeft iemand tips waar ik eventueel zou kunnen kijken misschien?
groetjes,
Patricia
dutchie-harold
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 7 Februari 2010, 10:24:58 »

PERSOONLIJK ZOU IK NIET IN DE OMGEVING TORONTO BEGINNEN DAN  , MAAR MEER ZUIDELIJK , LONDON , KITCHENER , HAMILTON , CHATHAM , WINDSOR

WIJ HEBBEN FAMILIE IN DIE OMGEVING , IN DE TOERISTISCHE SECTOR IS WEL LEUK  , MAAR CANADEZEN ZIJN NIET BIJ UITSTEK MENSEN DIE ZOALS WIJ OP VAKANTIE GAAN , DIE BLIJVEN LIEVER IN CANADA
MAAR EEN UITDAGING IS HET ZEKER
IK KAN EENS VOOR JE NAGAAN WAAR JE VOOR ZULKE DINGEN MOET ZIJN ,
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Canada Algemeen  |  ondernemen in Canada « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.