Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 Februari 2012, 17:16:15
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  Saskatchewan & Manitoba 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Saskatchewan & Manitoba  (gelezen 1138 keer)
Cees
Newbie
*

« Gepost op: 6 Augustus 2006, 04:58:08 »

Dat is gek, sinds wanneer zijn de prairie provincies Zuid Canada. Saskatchewan en Manitoba zijn ook gewoon West Canada. Nooit geweten dat ik een Zuid Nedercanacees ben Smiley

Cees
ExpensiveAlberta
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 6 Augustus 2006, 06:04:08 »

Inderdaad een beetje ongelukkig gekozen die naam .. Central Canada zou veel beter geweest zijn. gelukkig dat het mooi weer is Cees daar in het zuiden.
Canadarc
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 6 Augustus 2006, 10:02:31 »

Hee Cees....

Ben jij toevallig die Cees met dat motelletje in Gravelbourg? Indien ja, loopt het al een beetje? Wat kosten je kamers enzo?
Heb je een website van je motel?

Gr. Canadarc.  Grin
Cees
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 6 Augustus 2006, 16:35:04 »

Je bedoelt dat liefelijke motelletje aan de oostzijde van het pittoreske Gravelbourg in Zuid-Saskatchewan? Waar die lange vent de baas speelt, maar uiteindelijk dat mens met die paardenstaart de orders uitdeelt?

Ja, dat ben ik Smiley

Ik ben nog bezig met de ontwikkeling van de website http://www.gravelbourginn.com. Nu vind je daar nog een pagina met een foto enzo.

Rates zal ik wel op de site zetten, opdat ik hier niet beticht word van reclame Smiley

Groet,
Cees
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #4 Gepost op: 6 Augustus 2006, 18:22:47 »

Wat is de wereld toch klein Wink
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #5 Gepost op: 6 Augustus 2006, 18:25:14 »

Trouwens, we zijn aan het bekijken of we Saskatchewan&Manitoba bij West toevoegen of een extra sectie over Central Canada starten.

Pieter
farmer
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 6 Augustus 2006, 18:48:53 »

Maak er inderdaad maar Central Canada van, eventueel kan Saskatchewan bij West, maar Manitoba weer niet.
Central  lijkt mij dan beter.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  Zuid Canada  |  Saskatchewan & Manitoba « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.