Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 17:58:29
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  combireis Canada-Alaska 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: combireis Canada-Alaska  (gelezen 420 keer)
nic
Newbie
*

« Gepost op: 8 Februari 2010, 18:07:28 »

Hallom

dit hoort niet helemaal hier thuis, maar omdat het een combi vraag is probeer ik het even. Nergens wordt een combireis aamgeboden met canada en alaska. Misschien heeft iemand hier ervaring mee en kan me helpen.

Mijn bedoeling is om dit jaar (aug/sept of mei/juni) naar Canada te gaan voor circa 15dgn. Van Calgary, via jasper en Banff naar uiteindelijk Victoria. Ik heb gezien dat dit mogelijk moet zijn. Dan wil ik in Vancouver een binnenlandse vlucht nemen naar Anchorages (alaska) . Daar 10 dagen verblijven. Rijden naar oa Valdez, Kenai, Seward etc.
Is dit uberhaupt wel te doen?

Ik ben erg benieuwd

groetjes
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Februari 2010, 23:27:13 »

Alles is te doen, als je tenminste de reisgidsen wilt geloven. Nee echt, dit is gewoon gekkenwerk. Voor het traject Calgary - Vancouver Island heb je minimaal 3 weken nodig, wil je tenminste onderweg ook nog iets zien en niet alles alleen van achter de autoruit bekijken. En ook in Alaska moet je eigenlijk meer tijd nemen, want de afstanden zijn daar enorm. Als je per se een combireis wilt maken van zo een 25 dagen, combineer dan de Yukon en Alaska. Dat is enigszins te doen in de tijd, die je ter beschikking hebt. Anders zal ik je toch adviseren om of Alaska of BC en Alberta te bezoeken, maar niet beide. Er moet tenslotte ook nog iets te wensen overblijven.
Succes met de verdere planning!
Franziska
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  combireis Canada-Alaska « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.