Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 18:20:32
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  hoteltips 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: hoteltips  (gelezen 896 keer)
mar
Newbie
*

« Gepost op: 21 Maart 2010, 15:38:43 »

Hallo,

Aug/sept 2010 ga ik samen met mijn vriend voor 3 weken naar West-Canada. Ik ben druk bezig met hotels uitzoeken, maar kan nog wel wat tips  (voor niet al te dure hotels/motels) gebruiken.

Het enige hotel wat ik nu geboekt heb is bij Lake Louise, namelijk Lake Louise Inn, via priceline. Ik ben bij Vancouver, Banff en Whistler ook al bezig via priceline te bieden, maar het wil nog niet lukken. Misschien ben ik ook wel te vroeg en zijn mijn kansen groter als we dichter bij augustus komen? Of werkt dat niet zo?

Verder zit ik bij Jasper te denken aan de Pine Bungalows. Is dit wat?

Bij Clearwater denk ik aan het Dutch Lake Motel (ziet er mooi uit, inclusief een klein zandstrandje bij het meerl, Trophy mountain buffalo ranch (goedkoopst van de drie), of het clearwater valley resort (omdat hier een zwembad bij zit)  Wie is in 1 van deze motels geweest? Was het een aanrader? Of zijn er andere tips?

Zijn er nog tips voor Whistler?

En wat zijn de tips voor Vancouver?

Alvast bedankt voor de reacties!
Jeroen80
Jr. Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 1 April 2010, 18:01:19 »

Hallo Mar,

Dit zijn onze hotels voor de plaatsen die je aangeeft voor onze trip in juni:

Vancouver: The Buchan Hotel
Whistler: Latitude Five Zero (B&B)
Clearwater: Trophy Mountain Buffalo Ranch
Jasper: Creekside Accommodation (B&B)
Banff: Holiday Lodge Bed & Breakfast

Alle hotels hebben we geboekt via de sites van de hotels zelf. Onze trip gaat van Vancouver via Vancouver Island en Whistler naar the Rockies en we vertekken terug vanuit Calgary.
We gaan pas in juni dus ik kan je dan pas vertellen wat we van deze hotels en B&b's vonden.

Groeten
Jeroen
mar
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 3 April 2010, 16:21:08 »

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je reactie! Ik had ondertussen al geen antwoord meer verwacht eigelijk.. Ik ga jou adresjes in ieder geval even bekijken.

Zelf ben ik ondertussen touwens ook al wat verder. Ik zal mijn overnachtingen hier ook even neer zetten, misschien heeft iemand er wat aan.

In Lake Louise heb ik de Lake Louise inn geboekt via priceline.
In Jasper de Pine Bungalows.. hier had ik al meerdere keren wat over gelezen en ziet er erg leuk uit.
In Clearwater heb ik de Trophy Mountain Buffalo Ranch geboekt, ziet er goed uit, heb er al goede reacties over gelezen en is niet duur!
In Whistler heb ik de Whistler Village Inn and Suites geboekt, eigelijk wat boven ons budget, maar ik kwam een goede actie tegen en het zag er ook wel erg goed uit. Daarbij vinden we het ook wel lekker om een keer een zwembad bij het hotel te hebben.

Voor de overige plaatsen ben ik nog steeds op zoek, dus wie er nog tips heeft?!

- Banff, een tip voor een leuke B&B mag ook!! Hoewel ik deze overigens ook nog niet goedkoop vind. Ik had wel een goedkopere gevonden en gemaild maar had daar op de 1 of andere manier geen goed gevoel bij, dus toch maar laten zitten. Verder ben ik hier nog aan het bieden via priceline.. Zijn er andere mensen die die ook doen/ gedaan hebben op dit forum?

- Campbell River, ik zit te denken aan de Travelodge

- Ucluelet

- Victoria

- Vancouver: we willen iig downtown, ik heb ook gehoord dat je het beste aan de kant van Stanley Park kan gaan zitten en niet aan de andere kant van downtown? of misschien bij Canada Place?
Tips voor Vancouver zijn zeer welkom!!

Jeroen80
Jr. Member
**

« Antwoord #3 Gepost op: 4 April 2010, 12:37:19 »

Hoi Mar,

Dit is een goede site voor B&B's in British Columbia en Alberta (en heel Canada eigenlijk):

http://www.bbcanada.com/alberta
http://www.bbcanada.com/british_columbia
http://www.bbcanada.com/bb_canada_map.cfm

Veel plezier met de zoektocht!

Groeten
Jeroen
lilo
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 5 April 2010, 16:16:12 »

Hoi,

Wij overnachten in de Super 8, douglas Street, in Victoria en in Vancouver in Days inn metro, kingsway. Waarschijnlijk niet de beste hotels, maar niet zo duur en als het maar proper is en er is een douche en een bed is het voldoende. Je bent toch bijna niet op de kamer!

Lilo
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #5 Gepost op: 6 April 2010, 17:03:01 »

Hoi Mar,

Banff is inderdaad niet goedkoop, ook de b&b's niet. Wil je liever iets goedkoper, kun je misschien beter uitwijken naar Canmore.

Wij hebben enkele jaren geleden in de Blue Mountain Lodge in Banff overnacht. De kamertjes zijn weliswaar erg klein en de badkamer lijkt meer op een bezemkast, maar ik vond dit b&b toch erg leuk en knus. Tenslotte ben je er meestal toch alleen om te slapen.  De eetkamer, waar het ontbijt geserveerd wordt is ook vrij klein, maar doordat je soms een tafeltje met andere gasten moet delen, doe je er weer leuke nieuwe contacten op. Het grootste voordeel van deze b&b vond ik echter zijn locatie: midden in Banff op loopafstand van alle winkels en restaurants.

In Vancouver hebben wij overnacht in Barclay Hotel, een wat ouder en vrij eenvoudig hotel aan Robson Street. Ook hier was de locatie het grootste pré. Je zit op loopafstand van Canada Place en Stanley Park en de hop-on-hop-off-bussen vertrekken schuin tegenover het hotel. Robson Street heeft naast een hoop winkels ook de nodige restaurants, waar je 's avonds lopend uit kunt gaan eten. Voor deze top-locatie was de prijs bovendien ook heel goed te betalen. Dit was echter in 2007 en ik weet niet, hoe de toestand en prijs van het hotel nu zijn.

Voor de overige plaatsen kan ik je helaas niet verder helpen. We zijn er of met de camper of nog helemaal niet geweest.

Succes bij je verdere zoektocht! Groetjes,
Franziska

PS: Ik heb bij het zoeken van accommodatie vrij goede ervaringen gemaakt met Trip Advisor. Deze Engelstalige site bevat vooral heel veel reviews voor de meeste hotels. Je hoeft dan niet op één of twee reviews te vertrouwen, waarvan meestal de ene heel slecht en de andere heel goed is.
mar
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 6 April 2010, 20:55:22 »

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties!

Ik hoef inderdaad geen luxe hotel te hebben, en klein maakt ons ook niks uit. Het enige wat ik belangrijk vind is dat het schoon is.

Die B&B in Banff ga ik eens even mailen of die kleinste kamer nog vrij is. In Canmore gaan zitten vind ik eigelijk ook weer jammer, dan ben je toch steeds weer die tijd kwijt aan het rijden van en naar Banff.

Het Barclay hotel had ik nog niet eerder van gehoord, maar aan Robson street klinkt goed, ik zal eens op de site zoeken naar de huidige prijzen.

Tripadvisor kijk ik inderdaad op, toch is dat soms ook lastig, er zijn altijd wel mensen negatief. En vaak zij het ook juist die mensen die een reactie plaatsen..  Daarom wil ik daar nooit te veel op lezen. Maar je hebt gelijk, tripadvisor heeft wel heel veel reacties. Vaak kijk ik daar snel overheen en verder vooral naar de cijfers..
fraenziott
Sr. Member

« Antwoord #7 Gepost op: 7 April 2010, 17:14:25 »

Hoi Mar,

Het is inderdaad vaak zo, dat vooral mensen met negatieve reacties reviews gaan schrijven. Bovendien heb je ook mensen, die echt over alles zeuren. Als je echter een paar van die reviews wat nauwkeuriger bestudeert hebt, dan merk je op de duur wel, welke reviews je serieus en welke je met een korreltje zout moet nemen. Bovendien staan op Trip Advisor voor hetzelfde hotel vaak zoveel reviews, dat de doorsnee toch enigszins representatief is. Als een hotel dus alleen slechte reviews krijgt, kun je ervan uit gaan, dat het echt niets is. Als een hotel echter vooral positieve reacties krijgt met een paar uitschieters naar beneden, dan is hij voor mij meestal goed genoeg.

Groetjes en succes met je zoektocht,
Franziska
mar
Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: 7 April 2010, 20:24:36 »

Daar zit inderdaad wat in. Ik denk dat ik er wat Vancouver betreft uit ben. Het wordt of dat hotel dat jij noemde of the greenbrier. Deze ligt ook aan Robson Street, heel dicht bij die van jou. Ik dacht eerst dat de reacties over dit hotel vrij negatief waren, maar toen ik ging lezen kwam ik er achter dat het hotel gerenoveerd is voor de olympische spelen en sindsdien zijn de reacties positief..
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  hoteltips « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.