Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 18:21:20
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  drivers abstract 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: drivers abstract  (gelezen 764 keer)
Jan
Newbie
*

« Gepost op: 6 Augustus 2006, 16:17:25 »

Hallo ,
Wil in Prince Edward Island als chauffeur gaan werken. Heb echter voor mijn toekomstige baas een drivers abstract nodig. Weet iemand waar ik dit in Nederland kan krijgen.
Groetjes Jan
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 6 Augustus 2006, 16:53:09 »

Hoi,

Als je bedoelt: een formulier waar opstaat dat je x-jaar schade- en bekeuringvrij hebt gereden, niet op dronken rijden bent betrapt enzo, dan moet ik je uit de droom helpen, dat kennen ze in NL niet. Het CJIB registreerd alleen onbetaalde boetes; op het moment dat ze betaald zijn, gaan ze uit het systeem. De politie bewaart dit soort dingen ook niet. Alleen als je voor moest komen voor bijvoorbeeld meer dan 30 km te hard rijden, is het bewaard bij de rechtbank.  Maar dat wil je niet laten zien, neem ik aan.

Het enige dat je wellicht krijgen kan, is een in het engels opgestelde brief van je verzekeraar nu, waar in staat dat je van toen tot toen bij hun verzekerd bent geweest, en die en die schades hebt gehad. Wellicht is een ondertekende verklaring van je baas nu (als je tenminste nu als vrachtwagenchauffeur werkt) wel voldoende.

Maar het Drivers Abstract dat ze in Canada graag willen zien, kan in NL niet aangeleverd worden... Hier is het namelijk zo: wat niet geregistreerd is, kan niet geproduceerd worden....

Succes!
« Laatste verandering: 6 Augustus 2006, 16:57:13 door Brennie » Gelogd
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  drivers abstract « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.