Ben het wel heel erg met je eens expensive alberta (of is het al ex.Alberta?

, ik heb het idee dat zelfs als ik een dag of wat niet zou kijken ik het nog allemaal bij kan benen.
Misschien kan de moderator dit forum wat meer onder de aandacht brengen bij het grote publiek?
Ik denk even aan, canada.pagina.nl of emigratie.pagina.nl en er zijn er vast nog wel meer.
We hebben dit forum aangemeld bij canada.pagina.nl, maar ze wilden onze link niet plaatsen omdat ze hun eigen 'prikbord' beter vonden. Nu kan ik me voorstellen dat ze niet direct elke nieuwe site plaatsen, maar als hier over een tijdje meer leven is dan kunnen ze er denk ik niet meer onderuit.
Het forum bestaat nog niet heel lang, maar volgens mij is er wel potentieel (kijk bijv. naar forum.verenigdestaten.info). Ik ben daar ook actief en bij vragen over Canada die daar gesteld worden verwijs ik ze hier naar toe.
Als we met z'n allen ons inzetten wordt het zeker wel wat. Zelf vind ik het al steeds leuker worden hier, vooral als er weer aanmeldingen zijn. Tegen de herfst of winter verwacht ik meer aanmeldingen, omdat mensen dan weer vakanties gaan plannen.

Pieter