Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
4 Februari 2012, 10:19:47
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  Slappe hap? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3
Auteur Topic: Slappe hap?  (gelezen 3149 keer)
ExpensiveAlberta
Newbie
*

« Gepost op: 8 Augustus 2006, 01:50:39 »

Ligt het aan mij of is dit forum een beetje duf? ik kan nou iet zeggen dat het erg leeft,ik ben van meerdere forums lid maar deze slaat alles, maar nogmaals het kan mij liggen.
farmer
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 8 Augustus 2006, 04:37:34 »

Ben het wel heel erg met je eens expensive alberta (of is het al ex.Alberta?  Wink, ik heb het idee dat zelfs als ik een dag of wat niet zou kijken ik het nog allemaal bij kan benen.

Misschien kan de moderator dit forum wat meer onder de aandacht brengen bij het grote publiek?

Ik denk even aan, canada.pagina.nl of emigratie.pagina.nl en er zijn er vast nog wel meer.
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #2 Gepost op: 8 Augustus 2006, 09:22:43 »

Ik ben het er mee eens en dus errug blij met al die nieuwe leden van de laatste dagen  Grin

Wellicht wordt het zo toch nog wat? Nou bestaat het natuurlijk nog niet zo lang, en zijn er niet zo heel veel schrijvende leden (als we de 10 halen is het veel geloof ik..), toch moet het wel leuk kunnen worden toch? Wink

Kiss
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 8 Augustus 2006, 17:09:30 »

Ben het wel heel erg met je eens expensive alberta (of is het al ex.Alberta?  Wink, ik heb het idee dat zelfs als ik een dag of wat niet zou kijken ik het nog allemaal bij kan benen.

Misschien kan de moderator dit forum wat meer onder de aandacht brengen bij het grote publiek?

Ik denk even aan, canada.pagina.nl of emigratie.pagina.nl en er zijn er vast nog wel meer.

We hebben dit forum aangemeld bij canada.pagina.nl, maar ze wilden onze link niet plaatsen omdat ze hun eigen 'prikbord' beter vonden. Nu kan ik me voorstellen dat ze niet direct elke nieuwe site plaatsen, maar als hier over een tijdje meer leven is dan kunnen ze er denk ik niet meer onderuit.

Het forum bestaat nog niet heel lang, maar volgens mij is er wel potentieel (kijk bijv. naar forum.verenigdestaten.info). Ik ben daar ook actief en bij vragen over Canada die daar gesteld worden verwijs ik ze hier naar toe.

Als we met z'n allen ons inzetten wordt het zeker wel wat. Zelf vind ik het al steeds leuker worden hier, vooral als er weer aanmeldingen zijn. Tegen de herfst of winter verwacht ik meer aanmeldingen, omdat mensen dan weer vakanties gaan plannen. Smiley

Pieter
farmer
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 8 Augustus 2006, 17:16:55 »

En hoe denk jij over sluikreclame? ik bedoel dat niet op de pagina als reclame/link maar een "lid" dat de lezers daar attend maakt op dit forum? Grin Grin
Canadarc
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 8 Augustus 2006, 17:41:26 »

We zullen ons best doen om nog meer klanten te ronselen. Met een beetje mazzel volgen er nog een paar. Het is natuurlijk wel zo dat als je reclame maakt op een ander forum dat je voor dat forum ook reclame moet maken op je eigen forum. Hierover  heb ik op een ander forum aardig gedonder  gehad omdat het betreffende forum overal reclame maakte maar zelf alle reclame verwijderde. Volgens mij is dit forum ook niet echt meer actief na een paar leuke acties van diverse leden. Grin Grin Grin
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #6 Gepost op: 8 Augustus 2006, 20:09:22 »

Aforum.verenigdestaten.info en canada.verenigdestaten.info horen bij elkaar, het valt allemaal onder www.discussiegroep.info dus daar zijn verder geen problemen mee. Er staan al enkele uitgebreide verslagen van steden op ons forum, en ik merk dat veel mensen die eigenlijk naar de USA willen emigreren (wat bijna niet te doen is) als alternatief Canada hebben.

Het zou ook leuk zijn als hier het "werk aangeboden / gezocht" aanslaat. Grin
Canadarc
Newbie
*

« Antwoord #7 Gepost op: 8 Augustus 2006, 21:55:06 »

Ik zou "werk aangeboden/gezocht" wel afgeschermen. Dus dat je het alleen kunt lezen als je bent ingelogd. Hiermee voorkom je dat "gasten" snel even info komen halen en als een haas er vandoor gaan. Niet als de hazen van Farmer maar dat is weer een heel ander verhaal. Grin Grin Grin

En als mensen zich moeten aanmelden en inloggen zullen ze ook sneller een berichtje achterlaten.

Gr, Canadarc.  Grin
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #8 Gepost op: 8 Augustus 2006, 22:10:16 »

Ik zou "werk aangeboden/gezocht" wel afgeschermen. Dus dat je het alleen kunt lezen als je bent ingelogd. Hiermee voorkom je dat "gasten" snel even info komen halen en als een haas er vandoor gaan. Niet als de hazen van Farmer maar dat is weer een heel ander verhaal. Grin Grin Grin

En als mensen zich moeten aanmelden en inloggen zullen ze ook sneller een berichtje achterlaten.

Gr, Canadarc.  Grin

Ik zal dit eens bespreken met Ronald. We moeten idd zulke gouden kansen (op werk) natuurlijk eerst zelf benutten Tongue
Bedankt voor de tip!

Gr. Pieter
Canadarc
Newbie
*

« Antwoord #9 Gepost op: 19 Augustus 2006, 18:40:15 »

Het is echt pruimentijd momenteel wat betreft het forumgebruik. Het wordt het tijd dat er mensen van vakantie terugkomen.

Gr, Canadarc.  Grin
Ash zero
Newbie
*

« Antwoord #10 Gepost op: 19 Augustus 2006, 18:44:46 »

Ik ben nog niet eens weg geweest en in het zuiden zijn de scholen alweer een week bezig en hey middelbaaronderwijs begint maandag.

Ashzero
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #11 Gepost op: 19 Augustus 2006, 21:22:55 »

Als het 'lekkere' weer weer voorbij is, komen vanzelf de nieuwe leden en de berichten...
Elk forum heeft tijd nodig zich te ontwikkelen. Het Amerika forum wat nu goed loopt, heeft eerst een jaar op een laag pitje gedraaid.
Met een beetje geduld komen we er wel!!!  Wink

Groeten,

Ronald
beheerder Canada forum
www.usa-reizen.com

kastelke
Newbie
*

« Antwoord #12 Gepost op: 23 Augustus 2006, 21:11:02 »

Ik ben hier maar een eerder toevallige passant, maar als Belg kan ik jullie misschien nog een tip geven waar je reclame voor jezelf kan maken:
wij hebben hier 'Radio Vlaanderen Internationaal', (Wereldradio), en op hun website is er ook een forum waar mensen die het een of het ander over het buitenland willen weten, vragen kunnen stellen.
Nu wordt daar ook heel geregeld een vraag gesteld door mensen die naar Canada willen emigreren, dus misschien kan iemand van jullie dat daar eens in 't oog houden, en dan reageren met een link naar hier?
Via deze link kom je rechtstreeks op het forum terecht:
http://www.rvi.be/VRTForum/forum.jspa?forumID=6&brandId=rvi&include=/rvi_master/interactief/rvi_forum_algemeen_header/index.html&refresh=null&leftinclude=null
Maar je kan ook gewoon naar www.rvi.be surfen, om dan in de middelste colom op 'forum' te klikken.
Succes!
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #13 Gepost op: 24 Augustus 2006, 08:40:54 »

Kijk, Ronald cq Pieter, werk aan de winkel mannen!!  Grin Grin
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #14 Gepost op: 24 Augustus 2006, 17:38:33 »

Ik heb er al een berichtje gepost......
Pagina's: [1] 2 3
Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  Slappe hap? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.