Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 18:24:49
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  Slappe hap? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3]
Auteur Topic: Slappe hap?  (gelezen 3392 keer)
Cees
Newbie
*

« Antwoord #30 Gepost op: 18 November 2006, 21:00:52 »

Aan mij de eer de eerste november posting te plaatsen. Het is wel verrekte rustig op het forum mensen. Ik besef dat ik daar ook aan meedoe.

Cees
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Antwoord #31 Gepost op: 27 November 2006, 19:00:36 »

Ben net terug uit de States, vandaar mijn afwezigheid. Je hebt gelijk dat het erg rustig is op het moment.
mic
Newbie
*

« Antwoord #32 Gepost op: 3 December 2006, 17:07:56 »

dooie boel op dit forum zeg ........
torocan
Newbie
*

« Antwoord #33 Gepost op: 29 Mei 2007, 19:21:07 »

Vind dit een leuk forum. Ziet er erg netjes uit!! Maar hetgeen hier allemaal gezegd is, is mij ook al opgevallen het is hier zo verdomde rustig. Waar is iederen, ook de mensen die naar Canada zouden emigreren, hallo, hoe is met jullie. Ook als het niet gelukt is, dat vind ik ontzettend sneu maar toch geen reden om hier weg te blijven. Integendeel vertel, vertel.
Wat betreft canada.pagina dat zij dit niet op willen nemen in hun pagina slaat toch eigenlijk nergens op.
Groetjes
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #34 Gepost op: 29 Mei 2007, 20:30:58 »

Inderdaad dat is jammer dat dit forum niet in de canada.pagina wordt opgenomen.  Ik denk dat de meesten die willen emigreren of in het proces van emigratie zitten en al geemigreerd zijn op het Canada Bullitin Board zitten wat specifiek voor emigratie is opgezet (ook een Nederlands forum).  Ik ben hier wel al enkele leden tegen gekomen van dat forum, maar ik denk dat de meesten niet afweten van dit forum.  We zullen wat reclame moeten maken!  Wink

Vele groetjes uit Vancouver,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

torocan
Newbie
*

« Antwoord #35 Gepost op: 30 Mei 2007, 00:49:07 »

Maar dit canada bulletin board wordt wel genoemd op de canada.pagina. Beetje raar beleid.
BelCan75
Full Member

Canada Kicks Ass!!

« Antwoord #36 Gepost op: 30 Mei 2007, 16:49:10 »

Ja, ik vrees er ook voor...het is een jammere zaak.  We zullen zelf dit forum hard moeten adverteren Wink

Groetjes,
Ann Smiley

Kom eens langs op mijn blog & foto album van CANADA: http://anninbc.spaces.live.com/

torocan
Newbie
*

« Antwoord #37 Gepost op: 30 Mei 2007, 22:52:18 »

Zou Bertje betaald krijgen om dat cbb op "zijn" pagina te zetten?
Ik schrijf met opzet "zijn" omdat hij het volgens mij heel erg als zijn pagina beschouwd. Persoonlijk denk ik dat het toch ietsje anders ligt startpagina is een grote organisatie die voor elke pagina nu eenmaal een beheerder nodig heeft. Maar elke pagina is toch bedoeld om de internet gebruiker zoveel mogelijk informatie (in dit geval linken) te geven over het betreffende onderwerp en als je dan een forum uitsluit omdat het op je eigen prikbord lijkt??? (en dan ook nog een ander forum wel toelaat) waar is dan je objectiviteit. Zou er een overkoepelend iets zijn van startpagina waar je dit aanhangig kunt maken??
En ja verder moeten we op andere manieren proberen aandacht voor dit forum te krijgen, maar hoe?
Pagina's: 1 2 [3]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Mededelingen  |  Slappe hap? « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.