Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 18:33:17
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Gelukkig in Quebec 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Gelukkig in Quebec  (gelezen 766 keer)
kastelke
Newbie
*

« Gepost op: 23 Augustus 2006, 21:13:40 »

Een dik jaar geleden, in juni 2005, verhuisden Fabienne Noorts en Dirk Segers naar Canada, meer bepaald naar Quebec. Daar runnen ze nu een sledehondenkennel, een bed and breakfast en organiseren ze sledehonden- en sneeuwscooter
tochten. "Het is keihard werken, maar toch helemaal anders dan in België." Twee tevreden Belgen in Quebec dus.

Lees het vervolg op: http://www.rvi.be/rvi_master/insite/rvi_insite_canadahonden/index.shtml
Brennie
Jr. Member
**

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Augustus 2006, 08:45:54 »

Leuk! Ook dat Belgisch, het blijft voor ons NL-ers leuk om te lezen hoe anders het eigenlijk is  Grin

Maarre, ik neem aan dat jullie dat zijn, met het sledehonden bedrijf? Gaaf hoor! En welkom trouwens ook nog, is wel een aanwinst, een stukkie uit een meer oostelijk gebied van Canada! Wink
kastelke
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 24 Augustus 2006, 11:47:43 »

Brennie, neen hoor, dat zijn wij niet. Wij wonen momenteel nog in de Turnhoutse Kempen, maar zullen (waarschijnlijk) in de loop van volgend jaar naar Noord-Amerika verhuizen (voor het werk van mijn echtgenoot).
Canada hebben we ooit ook wel eens bekeken als mogelijke nieuwe woonplaats, maar uiteindelijk is het toch Noord-Amerika geworden.
Ik ben hier gewoon eens een kijkje komen nemen 'uit sympathie', ben een regelmatige poster op het Amerika-forum.
Als ik dus nog eens Belgische dingen tegen kom rond Canada, dan zal ik het hier posten, zodat jullie het ook kunnen bekijken. En als je wat 'promotie' voert op het Belgische front, dan komen die Belgen ook wel naar hier.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Immigratie  |  Immigratie Algemeen  |  Gelukkig in Quebec « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.