Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
4 Februari 2012, 11:05:40
2576 aantal berichten in 468 topics door 3032 geregistreerde leden
Nieuwste lid: Suzanne

Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Canada 2010 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: Canada 2010  (gelezen 620 keer)
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Gepost op: 24 Maart 2010, 22:06:19 »

Dit jaar ga ik een reis maken door het zuidwesten van Canada en een klein gedeelte van Amerika.  Cool

Het is een tijd geleden dat ik in Canada was voor langere tijd. Ik heb enkele vragen.

- Waar kun je de overtocht boeken (met auto) naar Vancouver Island en wat is een prijsindicatie?
- Iemand overnachtingstips voor Jasper/Banff ??
- Weet iemand de hike in Waterton lakes NP waarbij je eerst een korte bootreis maakt en later een berg beklimt met kettingen (Zoals Angels Landing in Zion NP)??
- Heeft iemand bijzondere tips voor deze regio, m.a.w. dit moet je gezien hebben??

Om een kleine inidicatie te geven waar ik heenga. Ik vlieg op Seattle en bezoek Glacier NP USA, Banff, Jasper, Edmonton, Drumheller en denk aan Vancouver Island.

Op deze reis zal ik weer een live reisverslag bijhouden op http://www.usa-reizen.com

Bedankt alvast voor de tips!

Groeten,

Ronald

Kire
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 24 Maart 2010, 23:05:56 »

Je bedoelt de crypt lake tour in Waterton Lake PP. Heb er zelf ook al een vraag over gesteld, maar helaas nog geen antwoord.
Ronald
Forum Beheerder
Jr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juni 2010, 19:42:37 »

Mijn planning is inmiddels drastisch aangepast.
Voor geintresseerden staat mijn planning online op: http://www.usa-reizen.com

Groeten,

Ronald
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Reizen  |  West Canada  |  Canada 2010 « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.