Canada Forum
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
21 Mei 2012, 18:39:25
2583 aantal berichten in 470 topics door 3035 geregistreerde leden
Nieuwste lid: adrie

Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  R.I.P. Steve Irwin (44) (aka the crocodile hunter) 0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1]
Auteur Topic: R.I.P. Steve Irwin (44) (aka the crocodile hunter)  (gelezen 981 keer)
Pieter79
2e forum beheerder
Sr. Member

« Gepost op: 4 September 2006, 18:14:20 »

Onze crocodile hunter Steve is niet meer Sad
Ik hoorde het vanmorgen op de radio en schrok er wel van. Ik heb zeer genoten van zijn programma's, mijn medeleven gaat uit naar zijn naasten.

RIP Steve
Ash zero
Newbie
*

« Antwoord #1 Gepost op: 5 September 2006, 10:17:03 »

Niks als goeds over de doden zeggen ze wel, Maar mijn kleur was het niet ik vond het een irritant mannetje, te overdreven enz, Maar idd voor zijn gezin en nabestaande wel een harde klap

Ash
Bonanza
Jr. Member
**

skypename Bonanza-NL

« Antwoord #2 Gepost op: 28 December 2006, 22:16:03 »

Ash zero,

Ik ben het helemaal met je eens, ik zag vorige week weer een stukje waar hij samen met zijn vrouw een krokodil uit een net haalde.
Zijn "durven" is vele malen groter dan het onze en ja een showmannetje was het wel.
Soms gaan ze te ver zoals met het kind op de arm ( wat M Jackson ooit ook deed op een balkon )

Gr. Bonanza

leef vandaag, gisteren is geschiedenis en morgen is toekomst.
Pagina's: [1]
Canada Forum  |  Algemeen  |  Off topic  |  R.I.P. Steve Irwin (44) (aka the crocodile hunter) « vorige volgende »
    Ga naar:  

Beoordeel nu zelf uw hotels, motels, autoverhuurbedrijven, vliegmaatschappijen, restaurants en meer Klik hier!

Mede mogelijk gemaakt door vereniging USA4ALL.